KattSKRÄLLE!!!!! >;)

K

Kiddo

KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Satt helt fredligt vid datorn när något bullrar till utanför dörren. Snuttis hade glidtacklat sin matplats (precis utanför min dörr), och vattenskålen hade dundrat in i min dörr, därav ljudet. Tack och lov var det inte så mycket vatten, så det blev bara en liten pöl. Gav Snuttis nytt vatten, men lämnade pölen - orkade inte just då. En stund senare bullrar det till IGEN. Snuttis hade glidtacklat matplatsen IGEN, och den här gången låg matskålen uppochner. Allt var bara en enda sörja av vatten och "torr"foder. Nice!

:devil:
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Uäck! Vilken smörja!

Semlans och jag duschade nyss! :D Hon sitter i handfatet med skräckblandad förtjusning och tittar ner på vattnet. Men jag får inte röra henne, då tror hon att hon ska bada. Sedan skrek hon i högan sky då jag inte släppte ut henne när hon krafsade på dörren. Det lät som om jag höll på att avliva kattkraken. Inget tålarmod alls. Som matte :angel:

Sedan hämnades hon genom att kissa bredvid lådan :mad:

Bosse har haft ner 1 st blomkruka, samt slaktat sin fjädervippa i sängen.

Pja, det var väl dagens rapport det :p
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Ah, du fattar ju långsamt. "Matte sitt inte och häng vid den j*vla datorn, kom och LEEEEK med mig innan jag förstör hela huset!"

:D

mandalaki
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Ah, du fattar ju långsamt. "Matte sitt inte och häng vid den j*vla datorn, kom och LEEEEK med mig innan jag förstör hela huset!"

:rofl: Som straff fick matvraket vara utan mat tills jag hade städat upp. :devil:

...han är likadan när man tittar på TV... Då ska det klättras och rivas ner saker lite överallt... :devil:
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Tänkte väl att "om ingen leker med mig får jag väl roa mig själv".

Semlan brukar "matt-surfa". Killar tydligen bra i magen.
Utom när hon dundrar rätt in i möblerna, får man förmoda... :D
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Katter vet ju verkligen hur man sätter guldkant på tillvaron... :devil:

...guldkant på DERAS tillvaro, alltså! ;) :devil: :D

Man kan inte annat än älska de små liven! :love: :love: :love:
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

nä,oansätt vad dom gör så älskar man dom :love:
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

för att matplatsen snabbt ska kunna saneras har jag investerat 15:- i en plastbricka med 2 cm kanter på från IKEA, nu är inte golvet lika blött längre och det är bara att ta hela brickan och göra rent när de har grisat ned
Inträffar oftast under racing stunderna då kurvtagningsförmågan ibland är något dålig :rofl:
 
Re: KattSKRÄLLE!!!!! >;)

Låter som min katt det. :love: När jag dushade igår satt han påt toalettstolen och bara skrek och ville komma ut, sedan gick han fram till badkaret och bara stirrade på mig och när jag skulle klappa han ryggade han tillbaka som om det var det värsta han stött på! :rofl:
 

Liknande trådar

Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 585
Senast: Tarantino
·
F
Träning Martinique & Tea - genom eld & vatten Vi köpte Martinique den 9:e juli 1999. Hon var den första och enda hästen vi åkte och tittade på...
2
Svar
29
· Visningar
2 171
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp