HÀr Àr en till kandidat till Ärets matte

senaste dagarna har det rÀtt vad det Àr kommit en puff av skum lukt hÀr hemma, luktar precis som en mush köttbulle som nÀrmar sig bÀst före. Bara ibland, svagt, ingen uppenbar orsak. Arbetsteorier har varit 1) dÄlig andedrÀkt(men hon Àr nysanerad) 2) att hon har fÄtt nÄt vÀrre problem med munnen(men den ser bra ut) 3) att hon typ satt sig pÄ en förrymd bit köttbulle som hon inte fÄtt bort som blivit dÄlig i pÀlsen(men alltsÄ sannolikheten...) och 4) en förrymd bit köttbulle som ligger nÄnstans i lÀgenheten och ruttnar(men det Àr nystÀdat utan fynd). NÀr jag kom hem frÄn jobbet i natt sa sambon att det definitivt Àr D, han tycker det luktar mer, och han tror pÄ andedrÀkten, för det kommer nÀr hon tvÀttar sig. D kommer precis dÄ lÀmpligt nog och lÀgger sig mitt pÄ golvet mellan oss och börjar tvÀtta sig, jag lutar mig nÀrmare och kÀnner lukten pÄ lite avstÄnd. TÀnder taklampan och sen ser jag varför
Visa bifogad fil 186339
Lilla tanten

sĂ„ sjukt dĂ„ligt samvete, "fan det luktar lite tveksam köttbulle hĂ€r hemma" OCH SĂ
ĂR DET KATTEN vad i helvete

fĂ„r sĂ„klart inte titta ordentligt, Ă€r livrĂ€dd att det Ă€r mycket vĂ€rre Ă€n vad som syns. KĂ€nns förjĂ€vligt att ha missat det men alltsĂ„, hon ligger pĂ„ huvudkudden bredvid mig med tassen i mitt öra och nu kĂ€nner jag ingen skum lukt. Borstade henne senast för tre dagar sen utan mer gnĂ€ll Ă€n vanligt. Helt sig sjĂ€lv i övrigt ocksĂ„. Men ĂNDĂ
. Fy fan. Fanns en(!!) tid kvar i morgon i onlinebokningen hos vet sÄ den snodde jag. Har en rÀtt absurd blandning av Ängest över hela grejen och lÀttnad över att jag inte hann stoppa henne i duschen vilket var ursprungsplanen för i morgon. Skönt med schampo i det dÀr liksom