Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Nu har jag dÄligt samvete. Juno behöver dra tre tÀnder pÄ grund av tandlossning (1 ordentligt drabbad tand och de tvÄ intilliggande). KÀnns hemskt att det kanske hade kunnat undvikas med tandborstning.
KatthÀlsa I förmiddags mÀrkte jag att min 11-Äriga katt slÀpade vÀnster bakben efter sig. Han har för övrigt inte ont och vill vÀldigt gÀrna gosa...
Ăvr. Katt Om mindre Ă€n tvĂ„ veckor hĂ€mtar vi hem vĂ„r katt. Hon kommer dĂ„ vara 12 veckor och försĂ€kring och vaccin har vi koll pĂ„. Men jag funderar...
Ăvr. Katt Har en nio mĂ„naders ungkatt hemma och oh lord vad han har energi đ€Ż Sover 11-17, resten av tiden verkar han vara vaken. 04 börjar första...
HÀstnyheter En ny variant av ett knottburet virus som heter shamondavirus har pÄvisats hos djur i flera europeiska lÀnder under sommaren. Viruset...
SamhÀlle Kan du belÀgga det pÄ nÄgot vis? Runt mig ser det absolut inte ut sÄ, mer tvÀrtom. Folk (55+) flyttar in till storstaden frÄn nÄgot...
Ăvr. Barn Haha ja, jag har absolut ingen aning om hur det gick till!
Efter en febrig kvÀll och 13 h sömn Àr han som sprillans ny igen och full av...
HundtrÀning Idag har vi testat pinnselen. Högst oklart om den sitter som den ska men drar gör han! Iaf nÀr han förstÄr att han fÄr. Vi vÀrmde upp...
Lantbruksdjur TrÀffade skiftesgrannen i skogen igÄr, nÀr han var ute och röjde sly. Jag frÄgade om jag fick plocka lite och han sa att det bara var...
TrÀning Högar: enbart i skogen eller pÄ dedikerad ridvÀg (om det inte Àr vinter och fryser för dÄ blir ju ridvÀgen till sist en puckelpist tills...
GnĂ€gg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde anvĂ€nda ett skohorn för att hon skulle fĂ„ fram öronen đ, hon hade ledsnat...