Kattsnack nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men helskotta också, har äntligen hittat en bra kattsand (silikat) som både jag och Nikita trivs med och naturligtvis har den utgått ur sortimentet :arghh:
 
(Päls)fröken har haft fullt schema idag.
Spana fiskmåsar, kolla fotbollen, lyssna på grannens barn och nu ligger hon och halvsover.

Hon har framtassar med fick jag bild på idag, inte riktigt lika luddiga dock @Caoimhe.
 

Bifogade filer

  • image.jpeg
    image.jpeg
    232 KB · Visningar: 11
Älva har blivit riktigt modig ute nu när vi har hittat "hennes" ställe. Nu räcker det inte bara att galoppera och jaga byten på marken - nu ska hon klättra träd också! :eek: Detta började hon med igår kväll och tyckte var väldigt roligt!

 
En sorgens dag. Ikväll har vår älskade Alice fått somna in, bara 7 år gammal. Hon gick snabbt ner i vikt och sista dagarna har hon blivit slö och ätit mindre. Undersökningen visade på FIP eller tumörer, och oavsett fanns det inget lyckligt slut. Ett jävla skit är det! Alice har varit den mest tillgivna och kärleksfulla katten jag har träffat. Sov alltid på en eller mellan benen under täcket. En sådan katt får jag aldrig igen :heart

F3F22371-A17F-4FC2-A2BC-7EDCFE8E05D2.jpeg
 
En sorgens dag. Ikväll har vår älskade Alice fått somna in, bara 7 år gammal. Hon gick snabbt ner i vikt och sista dagarna har hon blivit slö och ätit mindre. Undersökningen visade på FIP eller tumörer, och oavsett fanns det inget lyckligt slut. Ett jävla skit är det! Alice har varit den mest tillgivna och kärleksfulla katten jag har träffat. Sov alltid på en eller mellan benen under täcket. En sådan katt får jag aldrig igen :heart

Visa bifogad fil 16790

:heart :heart :heart
 
En sorgens dag. Ikväll har vår älskade Alice fått somna in, bara 7 år gammal. Hon gick snabbt ner i vikt och sista dagarna har hon blivit slö och ätit mindre. Undersökningen visade på FIP eller tumörer, och oavsett fanns det inget lyckligt slut. Ett jävla skit är det! Alice har varit den mest tillgivna och kärleksfulla katten jag har träffat. Sov alltid på en eller mellan benen under täcket. En sådan katt får jag aldrig igen :heart

Visa bifogad fil 16790
:heartheart:heart
 
En sorgens dag. Ikväll har vår älskade Alice fått somna in, bara 7 år gammal. Hon gick snabbt ner i vikt och sista dagarna har hon blivit slö och ätit mindre. Undersökningen visade på FIP eller tumörer, och oavsett fanns det inget lyckligt slut. Ett jävla skit är det! Alice har varit den mest tillgivna och kärleksfulla katten jag har träffat. Sov alltid på en eller mellan benen under täcket. En sådan katt får jag aldrig igen :heart

Visa bifogad fil 16790
Jag beklagar sorgen. :heart Fina lilla kisen.
 
En sorgens dag. Ikväll har vår älskade Alice fått somna in, bara 7 år gammal. Hon gick snabbt ner i vikt och sista dagarna har hon blivit slö och ätit mindre. Undersökningen visade på FIP eller tumörer, och oavsett fanns det inget lyckligt slut. Ett jävla skit är det! Alice har varit den mest tillgivna och kärleksfulla katten jag har träffat. Sov alltid på en eller mellan benen under täcket. En sådan katt får jag aldrig igen :heart

Visa bifogad fil 16790
Alicor är de bästa katter som finns :heart Beklagar sorgen! Såna katter är värda sin vikt i guld.
 
Det har bara varit jag och Alice här hemma i ett par veckor nu, och jag jobbar ju (bara 60% dock) men herregud vad pratigare hon har blivit! Nu kan hon börja jama ordentligt när hon KRÄVER klappstund (vilket är med jämna mellanrum när jag sitter och kollar på tv eller dator) - "herregud matte TITTA. DU. KLAPPA. NU!" :eek: Hon kunde klaga lite förut men hon var inte lika högljudd :p
Tack och lov så här dags på kvällen så jamar hon fortfarande hest så att hon inte väcker någon granne :D

Det märks dock att hon är van vid att det brukar typ alltid finnas någon hemma - det är ju konstigt när det blir tomt så länge :cautious:

(Hon jamar så hest..! :laugh::love:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Icfafn
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 181
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 009
Senast: mackan
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 195
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp