Kik-användare!

Miljon

Trådstartare
Jag skulle vilja skicka en bild som sedan försvinner. Det är väl en så kallad photobomb?
Har kik samt en app som heter photobomb, vad jag förstått är det detta jag behöver... Men hur gör jag?
Får det bara till antingen en svart ruta, eller en bild som stannar kvar.
Hjälp en oteknisk!
 
Klicka på jordgloben, välj photobomb, välj antal sekunder den ska visas för mottagaren, välj mottagare i listan och skicka.
 
Klicka på jordgloben, välj photobomb, välj antal sekunder den ska visas för mottagaren, välj mottagare i listan och skicka.
Dumma följdfrågor:
Gör jag det i appen photobomb?
Listan jag väljer mottagare ifrån, hur kommer jag dit?

Jag är verkligen så extremt oteknisk som någon människa kan vara. Antar att min gamla morfar skulle klura ut det här snabbare än mig :cautious:
 
Dumma följdfrågor:
Gör jag det i appen photobomb?
Listan jag väljer mottagare ifrån, hur kommer jag dit?

Jag är verkligen så extremt oteknisk som någon människa kan vara. Antar att min gamla morfar skulle klura ut det här snabbare än mig :cautious:
Du klickar på jordgloben som du ser när du öppnar kik, sen klickar du på photo bomb, klicka på "add a photo", tryck på "send" så kommer listan med användare upp.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 911
Senast: Wille
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Ramona
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp