F
Ferrero
Valpen våran har fått det förut.... eller röda prickar på insidan av låren.. men det har gått bort jättefort, så vi tänkte att det kanske var brännässlor.
Vi går ju en del i skogen osv.
Notera att vi inte gett något utöver det normala. Samma foder som han fått en längre tid.
Så nu ikväll såg jag att han har jättemycket röda prickar på insidan av låren och lite på magen. Ser ut som allergiska utslag. Inget som kliar heller. Vi ska ringa vet imorgon som kan tänkas ha öppet. Vill egentligen inte ringa en akutmottagning eftersom att det inte är akut... man vill ju inte ta upp tid någon annan kanske behöver bättre.
Någon som kan tänkas veta vad det är eller vet någonstans jag kan ringa?
Många veterinärer har inte telefontid på söndagar...
Vi går ju en del i skogen osv.
Notera att vi inte gett något utöver det normala. Samma foder som han fått en längre tid.
Så nu ikväll såg jag att han har jättemycket röda prickar på insidan av låren och lite på magen. Ser ut som allergiska utslag. Inget som kliar heller. Vi ska ringa vet imorgon som kan tänkas ha öppet. Vill egentligen inte ringa en akutmottagning eftersom att det inte är akut... man vill ju inte ta upp tid någon annan kanske behöver bättre.
Någon som kan tänkas veta vad det är eller vet någonstans jag kan ringa?
Många veterinärer har inte telefontid på söndagar...