Klätterträd

Näääää....sånna får du inte visa....jag blir helt "köptokig" juh :crazy: :crazy: ;) Plånboken kved av smärta när jag tittade på alla underbara ställningar... :D

Mvh C + Gänget
 
wow! vilka häftiga. och så mycket det fanns.. där ligger mitt bygge i lä, blir till att spara..hrmhrm
 
Ja, dom är ju inte billiga klätterträd. Även om inte dessa var direkt vråldyra jämfört med sina mindre roliga släktingar så har iaf inte jag 2-3000:- som ligger och skräpar i fickan.
 
Ekonomin är räddad:
"At this time, we are only shipping outside the 48 contiguous United States to Alaska, Hawaii, Puerto Rico, and Canada."
 
nä, det är inte ofta det skräpar två-tre tusen i min ficka heller.. men jämförelsevis var de ju inte såå groteskt dyra.

att det inte fraktades hit var tyvärr(?) inget problem för mig, då jag har kontakter over there som brukar hjälpa mig...
 
Det här skulle jag vilja ha... men med en annan färg på tyget. :love:
p10lg.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
543
Senast: Mia_R
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: Tassa
·
Övr. Katt Jag har en katt på cirka 8-9 år. Hon har de senaste 7 åren gått som hon velat på en gård, men har senaste åren tillbringat mest tid...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Bexzor
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp