klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

kollar också på atg.

nä det gör ont, men nu måste jag gå o laga mat :(
 
Senast ändrad:
Sv: klarar lillgoopen?

Men nu håller vi tummarna för 11 Nashville/Jennifer Tillman, för det är min spik på V65...;)

NASHVILLE :love: :love: :love: :cry: :cry: :cry:

Min älskade passhäst som jag blev av med så fort överträningen var konstaterad!!!:cry:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Bor nästan granne m honom. Om det var kusken du mena ?:p
 
Sv: klarar lillgoopen?

synd kadabra.. du får satsa på 5 rätt istället :)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Sitter och läser lite i ronden nu, vad jag blir sugen på en tripp till Solvalla när jag ser startlistorna....:crazy: Vilka hästar, vilka lopp! :bow:
 
Sv: klarar lillgoopen?

nu kör goopen 12 New York.. är favorit för tillfället så han får väl se till att vinna det här loppet oxå va? ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Tyvärr bara tvåa nu. Tur att det är långhelg, då jag lurade med några arbetskamrater på systemet...:angel:

Min lilla NASSE :bump: Jag trodde aldrig han skulle hitta tillbaka så fint som han gjort! :) Kollade Travsport.se nu och han har ju gått 14-tid i överkant :D :bow: :bump:
 
Sv: klarar lillgoopen?

synd kadabra.. du får satsa på 5 rätt istället :)

Jaja, det viktigaste är Björns segerjakt.
Funderade lite...visst vore det lite spännande om det återstod en seger inför morgondagens Solvalla? Det skulle onekligen ge extra nerv åt den tävlingsdagen. Å andra sidan vore det skönt att ha det hela överstökat också! :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

Jaja, det viktigaste är Björns segerjakt.
Funderade lite...visst vore det lite spännande om det återstod en seger inför morgondagens Solvalla? Det skulle onekligen ge extra nerv åt den tävlingsdagen. Å andra sidan vore det skönt att ha det hela överstökat också! :D

mm men för att göra de hela mer spännande så kunde han spara en seger till på söndag då han bara kör conny :p fast de blir lite väl mkt spänning kanske :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

Lopp 5: NEW YORK
Lopp 6: COMETS G.
Lopp 7: BLACK CANTER
Lopp 8: JACKIE I.T.
Lopp 9: RIDE OUT WELL


Vinner han med någon? Vad tror vi??? :)


Jag tror 2 vinster till :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Någon som har personliga erfarenheter av Björn Goop? Jag känner honom inte alls, men har träffat honom litegrann då jag tidigare var ekipagekontrollant på två banor. Fast jag lade det på hyllan för 7 år sedan, det var ju lite innan Björn kom igång riktigt.

Hursomhelst...så tycker jag att han liksom sin far verkar väldigt trevlig och lättsam. En god ambassadör för travsporten! :bow:

Berätta om Björn, detta är ju numera en hyllningstråd! :bump:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Lopp 5: NEW YORK
Lopp 6: COMETS G.
Lopp 7: BLACK CANTER
Lopp 8: JACKIE I.T.
Lopp 9: RIDE OUT WELL


Vinner han med någon? Vad tror vi??? :)


Jag tror 2 vinster till :banana:

Han vinner knappast med New York. Black Canter är ju bästa hästen, men rastat länge. Jackie har ju läget att profitera på, och Ride Out Well är väl en halvchans. Jag tror på ytterligare en seger idag, och således 499 segrar efter dagens lopp! :p
 
Sv: klarar lillgoopen?

En väldigt mild kille som lyssnar men endå kör efter sin kunskap :bow:

Goop är Goop! Jag gillade pappa goop :bow: :bow: som efter loppet viskade till mig, gör dig av med hästen han är slut... Ägaren körde på länge till men inte en krona in.... Pappa Goop hade rätt!
 
Sv: klarar lillgoopen?

nej nu ropade mamma att det var mat.. kommer strax :)
 
Sv: klarar lillgoopen?

En väldigt mild kille som lyssnar men endå kör efter sin kunskap :bow:

Goop är Goop! Jag gillade pappa goop :bow: :bow: som efter loppet viskade till mig, gör dig av med hästen han är slut... Ägaren körde på länge till men inte en krona in.... Pappa Goop hade rätt!

Detta var ju trivsammaste tråden på "Trav" på länge...:bump:
Vi kanske borde ha uppesittarkväll med olika teman lite oftare? :p
 
Sv: klarar lillgoopen?

Jaja, det viktigaste är Björns segerjakt.
Funderade lite...visst vore det lite spännande om det återstod en seger inför morgondagens Solvalla? Det skulle onekligen ge extra nerv åt den tävlingsdagen. Å andra sidan vore det skönt att ha det hela överstökat också! :D

man vill ju ha lite spänning när man är där imorrn, så ett lopp får han ju gärna spara till imorrn :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 755
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 635
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 206
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 483
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp