Klarar ni 112-utmaningen?

Jag fick tiden 01:04:06 och ett fel. :o

Bra med sånt här test, tycker det är svårt att veta ibland vad som är 112 och vad som är 11414. Inte för att jag behövt ringa så många gånger men brukar fundera på t.ex. om nån rycker ens väska, är det ”pågående” då eller inte?
Så fort tjuven stuckit iväg är det väl inte akut längre. :confused:

Jag fick tiden 01:04:06 och ett fel. :o

Bra med sånt här test, tycker det är svårt att veta ibland vad som är 112 och vad som är 11414. Inte för att jag behövt ringa så många gånger men brukar fundera på t.ex. om nån rycker ens väska, är det ”pågående” då eller inte?
Så fort tjuven stuckit iväg är det väl inte akut längre. :confused:

Ja och nej... det kan ju vara så att fler har blivit utsatta och det finns en patrull i närheten. Dvs det ökar chansen att gripa gärningsmannen om man ringer 112.

Liknande trådar

Samhälle Hallå! Jag valde samhälle, men detta kan gälla både mat och ekonomi också, så om samhälle är fel får gärna moderator ändra till rätt :)... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 484
Senast: Badger
·
Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
1 988
Samhälle Hello, ja är kallad till mönstring. Men jag 2023 begick en rattfylla, blev dömd i domstol, blev dömd till dagsböter, straffföreläg... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 983
Senast: Alexandra_W
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 264
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur