Bukefalos 28 år!

Klematis, inspiration behövs!

vippan

Trådstartare
Har fått två fina klematis i present. Har ingen aning om var jag ska göra av dem! Kan jag få lite inspirerande tips från er? Var har ni era?

Jag har redan klättrandes över stenar, vid träd och vid jordkällaren.

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag har 2 st som klättar uppför trappräcket och så har jag 3 st som klättrar uppför hundgården.

Har man dåligt med klätterplatser kan man köpa (eller tillverka) en cylinderformad klätterställning i armeringsjärn och den kan man trycka ner i rabatterna var man tycker att det kan passa.
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag ska gå en runda i trädgården och se om jag kan hitta några bra sällen :laugh:

Fler tips mottages tacksamt!
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Låter kanske inte så jättetrevligt, men mina klättrar på en kanin-betesbur som står på högkant! Plantorna står i stora krukor på min uteplats. Dom verkar trivas kanonbra!
 
Sv: Klematis, inspiration behövs!

Jag ska nog bygga något av stolpar och nät... vi får se vad det blir - det kommer nog bli något liknande din kaninbur :laugh:
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
827
Senast: Malin_L
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
352
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 923
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp