Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just denna regel tycker jag att de kan gå ut med en moteviering för. de kommer tappa mig, och säkerligen många fler med denna regel.
Det här är ingen ny regel, den har funnits tidigare också.
du får tycka det är hur löjligt som helst men reglerna är sådanna och om man bryter dem så ska man nog inte gnälla i efterhand om man blir av med medlemskap och därmed också licensen och inte får tävla.
Om du vill veta orsakerna varför desssa regler är i bruk, kontakta förbundet, då kan du får raka besked och behöver inte sitta här och spekulera i varför de finns. :smirk:
Det här är ingen ny regel, den har funnits tidigare också.
och om det är viktigt? tja om jag lägger ut ca 1000kr på min licens + nya hästens licens och sedan inte får vara med så blir det ju lite snörpligt. för 1000kr är inte en summa som jag vill kasta i sjön direkt :smirk:
Varför hålla på att spekulera i saker och ting? Får man inte svar på sin fråga på ett ställe så går man väl vidare med sin frågeställning eller släpper den om den inte var så viktigt.
Om du skulle ta och lussäsa TR så lovar jag att du hittar väldigt många saker som ingen har berättat för dig som du inte hade en aning om.
Det är din skyldighet som tävlande att kunna TR eller åtminstånde slå upp saker där!
Jag har alla stora bitar klara för mig och slår upp om jag blir osäker istället för att anta eller slå i andra oskyldiga en massa strunt!