Knäckebröd förvaring?

pepp

Trådstartare
Hade velat ha en fin låda att ha bröd i :) den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.

Vad har ni?
 
Jag gillar plåtburkar, så jag har en sån här till mitt hårtbröd. Det finns massa olika modeller på plåtburkar om du googlar eller kolla tradera :up:
1621677871106.png
 
Hade velat ha en fin låda att ha bröd i :) den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.

Vad har ni?
Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna :) .
 
Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna :) .

Brukar tycka burkarna på loppis brukar vara så fula :D vi har inte så bra utbud. Plus att jag vill ha en typ nu!
 
Den gamla plåtburken jag hade som barn, den med Hans o Greta o Häxan på. Den rymmer nästan ett 2 pack Wasa Sport i alla fall.
Det är skönt att ha bröd i plåtburkar då jag hoppas att inga eventuella kryp kan ta sig in. Inte för att jag har några, men ifall....
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: Pilot
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 523
Senast: CaisaCax
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
327
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp