Köer i Stockholm nu?

superstar

Trådstartare
Hur är köläget i Stockholm (E4an södergående) nu och närmsta timmen? När lättar morgonrusningen? Ska köra söderut och kan inte bestämma mig för vilken väg jag ska ta.
 
Hur är köläget i Stockholm (E4an södergående) nu och närmsta timmen? När lättar morgonrusningen? Ska köra söderut och kan inte bestämma mig för vilken väg jag ska ta.
Jag jobbar vid Järva krog och det brukar alltid vara en hel del kö där när jag åker till jobbet. Har du möjlighet till alternativ väg skulle jag ta den..
 
Vilken tid är det? Som du åker till jobbet alltså... Jag ska åka nu strax men jag har en dryg halvtimme innan jag når Stockholm. Alternativ väg finns men är längre. Vill samtidigt slippa köer med en bebis i bilen. Beslutsångest deluxe :p
 
Vilken tid är det? Som du åker till jobbet alltså... Jag ska åka nu strax men jag har en dryg halvtimme innan jag når Stockholm. Alternativ väg finns men är längre. Vill samtidigt slippa köer med en bebis i bilen. Beslutsångest deluxe :p
Jag börjar komma senast kvart över nio så nu ska jag skynda mig. Vet tyvärr inte hur snabbt de brukar lätta.. Kan rapportera när jag passerat (åt andra hållet)
 
Men idag regnar det, då åker alla norrortsmänniskor bil... Och alla andra också verkar det som för jag är fast i köerna.
 
Rullar hyfsat om du ska åka essingeleden eller ner mot Klarastrand. (Efter att filerna delat sig). 2-300 m nästan stillastående in mot Norrtull. Innan dess rullar det bra, bara liten bit som går långsamt..
 
Tog det säkra före det osäkra och åkte alternativa vägen. Så nu sitter jag och ammar i Flen :p Tack för era svar!
 
Det är nog ungefär samma mängd bilar som när det inte regnar.
Men man kör nog långsammare - och därför blir resultatet att det är fler bilar på den lilla fläck man själv befinner sig på, just då.
På bussen jag åker varje dag blir det fler när det regnar. Jag har räknat! :p
Även tex jobb jag varit på var det fler bilar och färre cyklar vid regn.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 275
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har två trafikfrågor av praktisk art som jag har funderat länge över. Den ena frågan är var jag förväntas stanna om polisen kör in...
2
Svar
32
· Visningar
2 331
Senast: Enya
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 911
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp