Könsöverskridande - könsneutral?

Inte_Ung

Trådstartare
Min senaste idol som förenar allt vackert i en enda person.
medium_a2356a318036f8e57a8520c7a0f98100.jpeg

Conchita Wurst

Bort med könsgränserna Hurra!
Vilka andra exempel på detta underbara har ni att dela med er av?
 
Fast jag vågar nog ändå påstå är hon känns väldigt äkta och balanserad som person, vilket jag anser väger tyngre än bilder över huvud taget.
Nu antar jag att det är den undre bilden du syftar på (?) och visst, man kan ifrågasätta såväl photoshoppande som övriga budskap men bara att fotot finns och erkänns som användbart är i sig positivt. I min värld.
 
Fast jag vågar nog ändå påstå är hon känns väldigt äkta och balanserad som person, vilket jag anser väger tyngre än bilder över huvud taget.
Nu antar jag att det är den undre bilden du syftar på (?) och visst, man kan ifrågasätta såväl photoshoppande som övriga budskap men bara att fotot finns och erkänns som användbart är i sig positivt. I min värld.
Det var bara den undre bilden jag citerade och svarade på. Och eftersom jag inte har en susning om vem människan är, så är hens presentation på bild ganska viktig. Just den bilden kändes viktig, men photoshoppandet drog ner trovärdighten, vilket brukar vara ganska viktigt i den här världen. Det ska lysa igenom av äkthet, att transdragen är äkta, inte något påklistrat tillgjort för en straight normvärld. Därför reagerar jag.
 
Iggy Pop laying down the law! :) Det är så sanna ord, så enkla och något som alla som tycker det är fel eller äckligt med män i kvinnokläder. Varför ens bry sig? Huvudsaken är väl att man trivs med sig själv och är stolt över vem man är sen är det skitsamma om man är man, kvinna, kvinna i manskropp, man i kvinnokropp, bådeoch eller ingetavdet!

Identitet är som ålder det sitter inte i siffrorna eller bokstäverna det sitter i själen.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
347
Senast: Hellhound
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 429
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 486
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp