Könsöverskridande - könsneutral?

Dinosarien fortsätter.
En underbar film från min ungdom.
tumblr_lwc6vtUGzL1qdkg7w.jpg
 
Jag blir glad så det känns i hela kroppen när jag ser könsöverskridande "kändisar" :)
Min tonårsidol:
381b21881edd29ba5dd8b81613d1105c.jpg
Boy George :love: gillade även David Bowie och Di Leva.

Numera är jag väldigt förtjust i Yohio:

Yohio.jpg


framförallt för att han är en sån bra förebild för min son 11 år, som alltid gillat att sminka sig och klä sig könsöverskridande. Detta är häromdagen då han gjorde en efterlängtad praodag på makeupstore och fick proffsmake:

elmzeyez2_zpsef61c00d.jpg
elmzeyez_zpsfd7ca6e0.jpg


Gissa om vi båda jublade i soffan i går när Conchita vann :banana: (och gissa vem som vill ha skägg... :D)
 
Jag blir mest mållös över en så tydligt och klantigt photoshoppad bild. Jag föredrar ärligt könsöverskridande.

Tro mig, jag kan photoshop. Det är taffligt skuggat tex.

Men vad skönt för dig att du har rätten att såga professionella fotografer och deras redigering av bilder – och att du kan ventilera frustrationen över bilder som är "klantigt photoshoppade" på ett så härligt sätt. :)
Jag vill jättegärna att du fortsätter med det i den här tråden, så varför inte recensera den här filmen också?


Du har säkert bra tankar om ljussättning och ljud och vilka klipp som är med och hur du skulle göra det bättre. :)
Om du googlar på Etoall kommer du till fotografen, skicka feedback dit och passa på att erbjuda dina tjänster inom retusch – du kan säkert tjäna en hacka och visa dem hur riktigt photoshoppande ska se ut.
 
Förvisso en karaktär men jag är så sjukt jäkla svag för tomboy-stuket!

e758d59be3119f42962199c63873ac5b.jpg


(Har inte ens sett serien. :o)
 
@Blueberry och andra. Jag kan inte uppfatta Erika Linder som både tjej och kille i den där reklamen. Jag ser det som att hon visar olika "sorters" tjejer, snarare.
 
Två femininiteter. Jag vet vilken jag föredrar, som sort betraktad. Men jag kan inte titta på henne som snygg/mindre snygg. Hon är yngre än min son. Men jag gillar att hon kan/vill/vågar visa sig på sådana sätt.
 
Jag som är född på 80-talet känner verkligen att jag missade guldåldern vad gäller stil.

images

(Skrevet för bövelen, skrevet! :love:)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
347
Senast: Hellhound
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 432
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 490
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp