Könsöverskridande - könsneutral?

Mm, det är något med hur hon förhåller sig till kameran (den manliga blicken) = som kvinna i båda tappningarna. "Gillar du vad du ser?"


Hehe, gamling.
Gamla blir vi alla om vi får leva och ha hälsan.

Ja. Om jag hade en dotter med den bredden i sina genusuttryck, skulle jag vara sprickfärdig av stolthet. Fast jag tycker inte att hon vädjar (till män) på de androgyna bilderna. Jag hade tagit henne för bi/lesbisk där.

Dock väl vetande att uttrycken ändrar sig över tid och stor åldersskillnad.
 
Men vad skönt för dig att du har rätten att såga professionella fotografer och deras redigering av bilder – och att du kan ventilera frustrationen över bilder som är "klantigt photoshoppade" på ett så härligt sätt. :)
Jag vill jättegärna att du fortsätter med det i den här tråden, så varför inte recensera den här filmen också?


Du har säkert bra tankar om ljussättning och ljud och vilka klipp som är med och hur du skulle göra det bättre. :)
Om du googlar på Etoall kommer du till fotografen, skicka feedback dit och passa på att erbjuda dina tjänster inom retusch – du kan säkert tjäna en hacka och visa dem hur riktigt photoshoppande ska se ut.
Jösses, du gick igång på alla tre! Otrevlig dessutom, och insinuerande. Jo, men jag kan skicka mitt cv och portfolio till dig om du vill. No problem. Pm:a din adress.
 
images

(Skrevet för bövelen, skrevet! :love:)

Nu måste jag tvätta ögonen! Aj vad det där ser...o....ooooo.....otrevligt ut! :nailbiting:
 
[...]framförallt för att han är en sån bra förebild för min son 11 år, som alltid gillat att sminka sig och klä sig könsöverskridande. Detta är häromdagen då han gjorde en efterlängtad praodag på makeupstore och fick proffsmake:

elmzeyez2_zpsef61c00d.jpg
elmzeyez_zpsfd7ca6e0.jpg


Gissa om vi båda jublade i soffan i går när Conchita vann :banana: (och gissa vem som vill ha skägg... :D)

Love it! :love: Blir genuint glad över att se detta! Och att Conchita vann ESC14 visar att inte bara vi, utan stora delar av Europa, uppmuntrar detta. Jag tycker att det ska uppmuntras därför att ingen ska behöva gå runt och känna att den inte kan vara den person den vill vara på grund av en massa fördomar.
 
Jag var sååå kär i både Limahl och Nick i kajagoogoo! Jg tänkte, får jag inte den ena, tar jag den andra!
article-1219091-06C17543000005DC-373_468x286.jpg


Jag färgade håret som limahl och hade flätor som Nick. :)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
347
Senast: Hellhound
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 428
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 481
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp