Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

"Körning":forum?

L

linneaa

\"Körning\":forum?

Satt och funderade på det när jag var ute och körde idag.
Det finns ju "Ryttar- och kuskutrustning". Och så finns det "Ridning". Då borde det finnas ett "Körning" också. :D
För var ska man lägga trådar som handlar om Körning men inte "Tävla körning"?
Annars kan man ju lägga trådar om Ridning på "Tävla dressyr" :smirk:
/Linnea

B

**BORTTAGEN**

Re: \"Körning\":forum?

Exempelvis på "Körning"-forumet som finns bredvid "Trav" och "Iskandshäst"? :smirk:

L

linneaa

Nä, det var ju exakt det jag menade. Det är ju "Tävla körning".
Många har ju körning som fritidsintresse. Precis som andra rider. Hm.

M

Madelene

De flesta trådarna på "tävla körning" handlar inte om tävling utan om allt annat runtomkring.
Man kan väl kalla det förberedelse till framtida tävling så platsar ju det mesta under den rubriken.

/Madelene

L

linneaa

Jo, det är ju just så det är i dagsläget.
Men då kan man ju lägga de trådar som nu ligger under Ridning på "Tävla dressyr" (eller hoppning eller fälttävlan eller nån av de andra), med samma argument.. :smirk:
De på Tävla islandshäst vill ju inte ha trådar om turridning, de på Tävla trav vill inte ha trådar om "ridtravare". Det var därför jag började på fundera på varför kuskarna måste stå ut med det.. :p

M

Madelene

Jo det har du helt rätt i faktiskt.

Tyckte själv det kändes konstigt i början att gå in under "tävla körning". Men jag har vant mig.

Tycker det fungerar bra just nu eftersom det inte är så jättemånga nya trådar så det känns inte nödvändigt att dela upp det. Inte än i alla fall.

Men blir det mycket trådar på körning så är det ju bra att kunna dela upp det.

Måste fundera vidare, det bara snurrar för fullt i huvudet just nu! :confused:

/Madelene

L

linneaa

Jo, det stämmer nog att mängden trådar inte är så stor.
Men det tål att tänkas på inflr framtiden.. ;)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6628 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
564
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
1 728
Övr.Barn Jag vet inte om detta varit uppe förut i egen tråd, men jag satt och funderade på det där med att posta bilder på barn på sociala...
2
Svar
32
· Visningar
2 563
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar