Kommer inte in på hotmails startsida.

Koltrast

Trådstartare
Kommer ni in på er hotmail eller är det bara min dator som sedan någon dag vägrat öppna inloggningssida?

Hade verkligen behövt kolla min inkorg, men sidan laddar och laddar men kommer aldrig upp.

Msn-startsidan kommer jag in på, men försöker jag gå vidare till hotmail fastnar jag igen.

Har min dator, hemska tanke, fått virus (nej, jag vet inget om datorer)?:eek:

Sv: Kommer inte in på hotmails startsida.

Tack för länken. Enligt den är det bara min dator som inte vill visa sidan. Vad kan det bero på?

(Ursäkta moderatorn, detta blev en datortråd, flytta gärna)

Skriv till MSN:s support och fråga, de är de som kan ge bäst svar :angel:

Jag har också problem med att komma in på hotmail, men det funkar på jobbet :confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 489
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 311
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 947
Skola & Jobb Jag sitter här och är helt förskrossad. Jag ska läsa en sommarkurs (distans, internetbaserad) som började igår. Jag har blivit antagen... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
10 831
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka