Konstiga komplimanger

Förstår visserligen exakt vad personen menade, hade en chef med sådana ögon :D Väldigt vackert, men isblå är nog en trevligare benämning!
Vår yngste son har isblå ögon och det är många som hoppar till när din ser dom -Shit vilka vargögon sa nån:eek::rofl:
 

Bifogade filer

  • 14972B14-3E8B-4B32-847B-48CD4DFB2678.jpeg
    14972B14-3E8B-4B32-847B-48CD4DFB2678.jpeg
    87,6 KB · Visningar: 202
En kompis till mig, när vi var yngre blev så glad då en kille sagt "vilka vackra ögon du har, är de äkta?"
:cautious:O_o:D:angel::rofl::rofl::rofl:

Lite på samma ämne som detta och Toras inlägg. Var ute med hästen en gång och fick kommentaren "Vilken vacker häst, är den äkta?"

Har fortfarande inte riktigt lyckats räkna ut vad som menades. "Ja, jag vill inte stötta marknaden för piratkopierade hästar."?
 
Välment men valhänt men den värmde faktiskt.
När jag opererat bort ena bröstet var jag rätt ledsen, och väldigt singel. En äldre manlig vän sa -vi män kan ändå bara koncentrera oss på en sak i taget.
Det var hans sätt att säga att jag fortfarande var attraktiv.
 
"Du har riktiga Game of Thrones-tuttar", sagt i sänghalmen av det berusade sällskapet. Jag tycker det är många fina bröst i GoT, så jag tog det som en komplimang :D

Senast jag var hos tandläkaren så nämnde jag att jag funderat på att bleka mina tänder eller lägga fasader då jag har haft missfärgningar på tänderna sedan jag var liten. Dessutom har nedre tandraden en viss likhet med en tågkrock ;) Då utbrister tandläkaren och tandsköterskan att de älskar tänder som har karaktär och egenhet, och att det absolut tråkigaste som finns är en Hollywoodblekt spikrak tandrad. De tyckte jag skulle omfamna mina fläckiga, skeva tänder och att de var jättehärliga. Har faktiskt inte funderat på att göra något åt mina tänder sen dess :D
 
:DSenast jag var hos tandläkaren så nämnde jag att jag funderat på att bleka mina tänder eller lägga fasader då jag har haft missfärgningar på tänderna sedan jag var liten. Dessutom har nedre tandraden en viss likhet med en tågkrock ;) Då utbrister tandläkaren och tandsköterskan att de älskar tänder som har karaktär och egenhet, och att det absolut tråkigaste som finns är en Hollywoodblekt spikrak tandrad. De tyckte jag skulle omfamna mina fläckiga, skeva tänder och att de var jättehärliga. Har faktiskt inte funderat på att göra något åt mina tänder sen dess :D

Haha den får jag också höra av tandläkare, inte lika ofta nu när man äldre än 25 dock. Sen är det lite surt att det bara verkar vara tandläkare som tycker så 😂 Jag har nog hela livet blivit definierad som han med gluggen. Senast på jobbet var det en som skulle byta av mig och och frågade mina kollegor och de sa jo men du vet killen med glugg.

Sen hände det en annan rolig grej för något år sedan. Jag var på systembolaget första gången på många år och jag hade körkortet i bilen då jag ändå nästan var 40 men jag fick visa leg och så klart blev jag paff och blev tvungen att springa ut och hämta det. På bilden är jag långhårig och skäggig samt vägde 20kg mer än vid visningstillfället men leende. Då var jag nyklippt, rakad samt hyfsat vältränad. Kassörskan såg riktigt skeptisk ut några sekunder, då drog jag upp smilbanden och hon skrattade till och sa ja men det är ju du!

Så konstigaste komplimangen är väl att en gubbe fick visa leg på bolaget eller tja det var väl inte menat som en komplimang men jag tog det som det:D
 
Samma här, det var första sommaren jag jobbade på ICA. Jag var 21... :rofl:
Åh, det där har jag också råkat ut för!

Jag stod i kiosk och en mamma med son kom fram och behövde en servett. Mamman gick och pratade med sonen och tittade upp först när hon sagt:
'Fråga tanten om du kan få en servett'

Mamman tittade upp och höll på att sjunka genom jorden.
Jag var 19 år 🙄🙃
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 889
  • Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
42 184
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp