Ah. Kanske. Jag skulle nog tippat mer på amatörkonstnär (fick lite kulturgubbe-vibbar) men det kanske är lite samma sakFör att man är extra intresserad av raka näsor och perfekta kroppsdelar om man har det som arbete?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah. Kanske. Jag skulle nog tippat mer på amatörkonstnär (fick lite kulturgubbe-vibbar) men det kanske är lite samma sakFör att man är extra intresserad av raka näsor och perfekta kroppsdelar om man har det som arbete?
Ja det är ju rätt märkligt beteende.Ah. Kanske. Jag skulle nog tippat mer på amatörkonstnär (fick lite kulturgubbe-vibbar) men det kanske är lite samma sakOavsett borde han vetat bättre än att pilla någon annan i ansiktet sådär.
Vår yngste son har isblå ögon och det är många som hoppar till när din ser dom -Shit vilka vargögon sa nånFörstår visserligen exakt vad personen menade, hade en chef med sådana ögonVäldigt vackert, men isblå är nog en trevligare benämning!
Tänker mer på självaste Night King från GoT.Vår yngste son har isblå ögon och det är många som hoppar till när din ser dom -Shit vilka vargögon sa nån![]()
Har ju inte sett GoT så jag va tvungen att googla, föredrar nog att kalla dom vargögonTänker mer på självaste Night King från GoT.![]()
Haha, okej! Coola är de iaf, ögonen.Har ju inte sett GoT så jag va tvungen att googla, föredrar nog att kalla dom vargögon![]()
Ja dom är fräcka, ingen annan i familjen har samma färg. Jag har samma mörka ring runt irisen men mörkare blå färg. Mannen/pappan har brungröna ögon.Haha, okej! Coola är de iaf, ögonen.![]()
Sonen hade mina som yngre, nu har hans blivit gröna.Vår yngste son har isblå ögon och det är många som hoppar till när din ser dom -Shit vilka vargögon sa nån![]()
En kompis till mig, när vi var yngre blev så glad då en kille sagt "vilka vackra ögon du har, är de äkta?"
![]()
Vår yngste son har isblå ögon och det är många som hoppar till när din ser dom -Shit vilka vargögon sa nån![]()
Jag har blivit kallad "tanten som sitter i kassan" av en betydligt äldre kvinna när jag var runt 20.La i rosa balsamfärg i längderna på håret. När jag kom till jobbet sa ett barn: ”Du ser ut som en prinsessa. Men ja, en gammal prinsessa”.
Jag var 25 år då...![]()
Jag har blivit kallad "tanten som sitter i kassan" av en betydligt äldre kvinna när jag var runt 20.![]()
Senast jag var hos tandläkaren så nämnde jag att jag funderat på att bleka mina tänder eller lägga fasader då jag har haft missfärgningar på tänderna sedan jag var liten. Dessutom har nedre tandraden en viss likhet med en tågkrock
Då utbrister tandläkaren och tandsköterskan att de älskar tänder som har karaktär och egenhet, och att det absolut tråkigaste som finns är en Hollywoodblekt spikrak tandrad. De tyckte jag skulle omfamna mina fläckiga, skeva tänder och att de var jättehärliga. Har faktiskt inte funderat på att göra något åt mina tänder sen dess
![]()
Åh, det där har jag också råkat ut för!Samma här, det var första sommaren jag jobbade på ICA. Jag var 21...![]()