Konsttråden!

Gör en med fjärilar @Asko
Hmm, jag vet inte. Maskrosen var för att jag tänker mig plantan som en symbol, då den är envis och växer igenom asfalt ("maskrosbarn"). Fåglarna ... eh, jag bara provade.
Egentligen hade jag tänkt göra såhär, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hittade ingen bra bild.
we can get through this too.png
 
Hmm, jag vet inte. Maskrosen var för att jag tänker mig plantan som en symbol, då den är envis och växer igenom asfalt ("maskrosbarn"). Fåglarna ... eh, jag bara provade.
Egentligen hade jag tänkt göra såhär, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hittade ingen bra bild.
Visa bifogad fil 88106
Jag gillar inte alls fonten eller färgen på fonten. Den passar inte in någonstans
 
Hej tråden!
Haft en enormt intensiv vår. Haft dålig hälsa men producerat en hel del tavlor.

Målade denna med den ungdomliga grannen som modell. Enorm som alla andra tavlor 😆

3A600140-48CC-472E-A9E4-7E20F4709743.jpeg



Den kom till nytt hem förra veckan tillsammans med barnet med sniglar. Lite kul att de kom till samma köpare. Har inte tänkt att de passar ihop men det gjorde de verkligen!
 
Just nu har jag sålt bort och rensat och ska börja om. Har plåtat en del modeller. Och gjort lite mind maps osv. Bland annat funderar jag på en porträttserie med icke binära och har fått kontakt med flera frivilliga modeller. Annars funderar jag på att testa måla ett landskap kanske. Har aldrig gjort det.

Testade att måla en interiör förra månaden, min första- och sista 😅 det var rätt trist om jag ska vara ärlig 😅

869A06CE-14F3-4259-97F0-B26387795EEA.jpeg
 
Senast ändrad:
Just nu har jag sålt bort och rensat och ska börja om. Har plåtat en del modeller. Och gjort lite mind maps osv. Bland annat funderar jag på en porträttserie med icke binära och har fått kontakt med flera frivilliga modeller. Annars funderar jag på att testa måla ett landskap kanske. Har aldrig gjort det.

Testade att måla en interiör faktiskt förra månaden, det var rätt trist om jag ska vara ärlig 😅

Visa bifogad fil 93837
Jag är KÄR i den här! 😍
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 640
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 702
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 447
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp