Konsttråden!

Fick feeling och plockade fram pennorna för att fixa några anatomibilder när jag inte kunde googla mig till något motsvarande som får användas fritt 😁
FB3F0680-007E-4373-BC36-04B89A8F96F5.jpeg
 
Jag har så svårt att rita blommor, det går ju tillslut men jag känner mig totalförvirrad under hela processen. Petunior var rena rama mardrömmen. Det enda som har varit bekvämt med denna är korpvingarna och köttet.

Klar med alla linjer och suddat bort all blyerts nu iaf, så nu blir det färgläggning!
20220219_210506.jpg
 
Äntligen klar med bussmonstret Ilska/Den Förbannade:
20220223_151220.jpg


En trehövdad, blind best.
Ett huvud vänder sig mot sig själv och självskadar (här är det ju väldigt fysiskt men tänker att det lika gärna kan vara psykiskt) ett annat huvud är argt över vad det första gör (innåtvänd ilska som också blir destruktivt) och det tredje är okontrollerad ilska som exploderar utåt och hugger på allt och inget.
 
Detta är design och inte riktigt som era konstverk då jag gör allt online på canva så jag är lite osäker på om de kan höra hemma i den här tråden. Men jag gillar sajten redbubble, dock så hittade jag inte exakt det jag ville ha så jag tänkte att jag får göra en själv :D Upptäckte dock att det var rätt roligt!
be careful who you hate it can be someone you love.png
 
Detta är design och inte riktigt som era konstverk då jag gör allt online på canva så jag är lite osäker på om de kan höra hemma i den här tråden. Men jag gillar sajten redbubble, dock så hittade jag inte exakt det jag ville ha så jag tänkte att jag får göra en själv :D Upptäckte dock att det var rätt roligt!
Visa bifogad fil 88034
Tycker absolut de hör hemma här! :heart
 
Blev inspirerad av en Green Day låt :laugh:
we have always lived in troubled times modern.png

Låten i sig säger tvärtom, att vi lever i troubled times. Men jag tänkte att det har ändå faktiskt varit mer eller mindre "troubled time" genom århundranderna. Så detta blev lite mera som ett pepp, vi har gått igenom skit förut, vi kan gå igenom detta igen.
Denna är den moderna versionen...
 
Eller den moderna är klart mest lättläst, och mera pow på. Jag gillar dock vintage stil så jag får suga på den karamellen ett tag, hitta något annat än den bakgrunden.
Jag föredrar den moderna (om du vill ha feedback, annars bara strunta i inlägget :D)
Den andra är också fin, men skulle inte kalla den vintage i stilen.. Vis gärna om du gör den med annan bakgrund!
 
Jag föredrar den moderna (om du vill ha feedback, annars bara strunta i inlägget :D)
Den andra är också fin, men skulle inte kalla den vintage i stilen.. Vis gärna om du gör den med annan bakgrund!
Ja jag ville ha feedback! :D
Jag tänkte vintage som i äldre stil, tidningen i bakgrunden är från andra världskriget och handstilen kändes äldre. Men jag ska nog experimentera mera med den! :up:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 674
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 791
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 626
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp