Konsttråden!

Här är en installation jag gjorde på en utställning jag var med på, är alltså keramik.
DSC_0389 (2).JPG
 
Tack! :bow:

Är inte så taggad på detta realistiska porträtt-måleri men jag passade på att använda en av min brors döttrar som modell till denna lite mer fria målning
Så roligt att du är här och lägger upp bilder på din konst igen! (För visst höll du dig undan ett tag?) Jag har längtat efter att se dina alster för det är så kul att följa din utveckling och jag tycker alltid dina målningar griper tag i en på något vis. Så mycket känslor i dina karaktärer.
 
Så roligt att du är här och lägger upp bilder på din konst igen! (För visst höll du dig undan ett tag?) Jag har längtat efter att se dina alster för det är så kul att följa din utveckling och jag tycker alltid dina målningar griper tag i en på något vis. Så mycket känslor i dina karaktärer.

Tack! :)

Jag har hållit mig i källaren och jobbat på i min ensamhet.

Försökt dra lite mer åt det surrealistiska hållet och experimenterat mig fram. Målade tex denna med en fd kollega som modell

A9412F2B-E85B-40B0-A91E-6CF9CC1A7F65.jpeg
 
Tormblomsk "kvinna med djur" i något annorlunda tappning. Jag älskar flickan och kotten är helt bedårande!

Tack!

Blev klar med denna stora häromdagen. Den står på tork nu. Hittade modellen via tips (bekants bekant) men hon bor i Barcelona så svårt att ha henne sittande men jag tyckte hon hade en cool look att jobba vidare på. Hon tog några enklare referensfoton med självutlösare och sen spårade jag ut en aning (host) 😆

9902BCBA-6142-4040-83F6-24D2EE3C23F3.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 687
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 811
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 654
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp