Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Zeena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 201
Z

Zeena

Någon som kan tipsa om någon som är duktig på att köra in, gärna i Göteborgsområdet. 2-årigt halvblod. Jag vill få tag på någon som är lugn och inte går för fort fram...

Sv: Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

Lägg in en annons, å skriv i annonsen vad du söker!

Lycka till

några mil neråt så har du ju minst 2 fyrspannskuskar!
Hör med dem, körfolk har körkontakter osv. :)

/jenny

Jag skulle ha gått in på Kuskringens hemsida och tittat under rubriken tränare eller distrikt. Ring och fråga personligen. De borde ha mycket kontakter.

Jag kan tipsa dig om en mycket duktig hästkarl, som har sin verksamhet ett per mil sydost om Borås. Han heter Lars-Åke Johansson. Superduktig!!! :bow: :bow: :bow:
Tar det lugnt och anpassar arbetet till hästen.
Det var han som var med på Equitana och körde nordsvenskar, nu för ett litet tag sedan.

Han tar sig an alla sorters hästar och raser!!!

PM:a så får du tele nr.

Häls Embla

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Pinus
·
Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 919
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 338
Senast: fijja
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka