Äter ofta äggmacka till frukost. Men tar gärna tips på vart jag kan smyga in ägg mer i kosten.
Omelett? Bondomelett är ju enkelt att göra och variera. T ex: stek tunnskivad potatis och lök. Vispa fyra ägg, häll över. Toppa med fetaost eller tomat eller nånting annat med kort tillagningstid. Lägg på ett lock. Stek på låg värme till den är genomstekt.
 
Quinoa istället för ris och bönpasta (smakar som vanlig pasta) istället för vanlig pasta. Innehåller mer protein än vanlig pasta och ris :)
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 174
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 988
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 980
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 533
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp