Bukefalos 28 år!

Kränkande särbehandling/mobbing?

Har full förståelse för att det kan framstå så, men hade man jobbat här och sett hela bilden så hade man nog tänkt annorlunda.

Gå inte in i någonting, är mitt kalla förslag. Bara släpp diskussionerna och håll ned huvudet, sök allt annat och hoppas att du kan lämna.

Det finns ju vägar att gå - via fackombud eller skyddsombud exempelvis. Men det kräver en hel del och om du ändå inte ser någon framtid där så prioritera sin egen hälsa först och främst.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 543
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag står lite vid ett vägskäl och tvekar. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar kunderna, kollegorna, mina arbetsuppgifter, alla...
Svar
14
· Visningar
2 614
Senast: Asko
·
Skola & Jobb Vad är er största besvikelse i en facklig fråga? Jag känner mig nu som jag fått en sista käftsmäll av min föregående arbetsgivare MTR...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 933
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Jag har fått ett "erbjudande" från min chef. Jag jobbar i ett mindre företag. Företaget har 2 chefer huvudkontor och så den lilla plats...
Svar
12
· Visningar
2 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp