S

Shando

Hej nu behöver jag värkligen all hjälp ja kan få... ja ska tapetsera mitt rum men nu har jag blåa hämska tapeter men jag vill ha typ ja ja vet inte igentligen vad jag vill ha... men kanske bruna.. röda... har nån såna tapeter o sen vill ja ha en vägg annan färg en dem andra typ. en vit o resten röda...:D
Har ni några bilder på såna rum... snälla lägg til den häran tråden då
 
Sv: Kriiis

i vilket vädersträck ligger ditt rum. För om du har fönster mot norr e de bäst att välja en ljusare färg för annars blir det nog väldigt mörk,

Nåt som är snyggt är att välja en beige enfrägad tapet på tre väggar o sen en fondvägg men en aningen mörkare med nåt snyggt mönster, tex blommor.
 
Sv: Kriiis

Min 18åring har bruna tapeter,sen är möbler och gardiner vita,även lampor!

Trodde det skulle bli mörkt,men det är snyggt!
Lite halvtaskiga bilder,men väggarna är mörkbruna!
Hennes dörrar(2 st) in till klädkammaren är borttagna och ersatta av vita gardiner!
24957660.jpg

25404179.jpg

25404183.jpg

25404177.jpg
 
Sv: Kriiis

Såhär ser mitt rum ut. Röda rosor på vit bakgrund (tapet från Mimou) och sen går resten av rummet i vitt.
Har lite accenter av svart, rött och grönt (har gjort om lite sedan fotona togs).
3002812254_a232a6ec20.jpg

3002812246_ddc5d84b83.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
577
Senast: Åsa A
·
L
Mat Hej! Dethär kanske är en konstig fråga men det är ju många här som är bra på mat och sånt så kan iallafall prova att fråga om nån har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 693
Senast: Trasten
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 313
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 729
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Melatonin
  • Var vill vi bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp