Kvällens filmval?

MidnightSoul

Trådstartare
Dagens I-landsproblem. Ska jag titta på The heat eller grown ups 2 eller magic mike (den första inte xxl)?
 
The heat. Grown ups 2 tyckte jag var pinsamt dålig. Magic Mike har jag inte sett. Har svårt att tro att den är bra.
Magic Mike är förvånansvärt bra för att vara den sortens film! Till och med min sambo tyckte den vad bra, och han är väldigt kräsen. Tvåan är dock pinsamt dålig...
 
Magic Mike är förvånansvärt bra för att vara den sortens film! Till och med min sambo tyckte den vad bra, och han är väldigt kräsen. Tvåan är dock pinsamt dålig...

Kanske en film som passar bättre för tjejkväll när man halvtittar och pratar mest? Tvåan alltså
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 068
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 981
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 316
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp