Bukefalos 28 år!

Läcker ibland

T

trolli

Har ett litet problem med min toy terrier hane på dryga 5 år. Han har alltid haft lite lätt för att läcka lite. De kan räcka att man tittar på honom på lite "fel" sätt. Vet inte hur man ska göra,när vi är ute och går så kissar han tomt,men bara en stund efter inne så kan han läcka lite,men inte om man låter honom vara,om man rör honom när inte han vill/kommer själv till en. Kommer han till min sambo själv går det bra,men skulle han ropa på honom och han inte kommer,om min sambo går och möter upp honom då kommer det en skvätt. Är ju inte helt kul när det kommer i soffan eller så. Vad kan det vara som gör att det blir så?? Lite luddig tråd...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 385
Senast: Mia_R
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 758
Senast: Kraxa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 047
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 389
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp