Bukefalos 28 år!

Längd på brösta till minishettis?

Burza

Trådstartare
Är det någon där ute som kör minishettis och vet vilken längd ni har på bröstan eller skulle kunna mäta den?
Hoppas på svar!
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Hm jag gissar på den ligger på 70 cm lång brösta tror jag, men det är ren gissning :angel:.

Mvh
Emma
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

kolla på www.selar.se Där finns en bra skiss på vilka mått som är viktiga när man beställer sele.
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Min brösta till vanlig shettis är 80 cm iallafall... om det skiljer 10 cm mellan storlekarna...:confused:
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Jag har mätt hästen till 58 cm över bogen och det låter så lite, hon är maxad 86 cm i mkh, vad ska då en mindre ha???
Tänkte låta sy upp en ny brösta eftersom de är lite väl breda de som man köper...
Jag får göra ett ryck och mäta igen, hon kanske sätter lite mer muskler när hon blir inkörd också...?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Söker ett smidigt ihopfällbart trimbord att använda både vid klippning och badning. Gärna höj och sänkbart. Tänkt att använda till...
2
Svar
21
· Visningar
969
Senast: ufot
·
Övr. Barn Hej! Jag är en tjej på 16 år och undrar om Längden 160cm samt med vikten 64kg är normalt? Är inte överviktig eller så. Vill bara veta om...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: cirkus
·
Tjatter Så till nästa års OS i Paris är det då klart att breakdance blir en gren O_o Jag som redan tycker att bedömningssporter inte bör vara...
Svar
17
· Visningar
883
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp