Bukefalos 28 år!

Längd på brösta till minishettis?

Burza

Trådstartare
Är det någon där ute som kör minishettis och vet vilken längd ni har på bröstan eller skulle kunna mäta den?
Hoppas på svar!
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Hm jag gissar på den ligger på 70 cm lång brösta tror jag, men det är ren gissning :angel:.

Mvh
Emma
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

kolla på www.selar.se Där finns en bra skiss på vilka mått som är viktiga när man beställer sele.
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Min brösta till vanlig shettis är 80 cm iallafall... om det skiljer 10 cm mellan storlekarna...:confused:
 
Sv: Längd på brösta till minishettis?

Jag har mätt hästen till 58 cm över bogen och det låter så lite, hon är maxad 86 cm i mkh, vad ska då en mindre ha???
Tänkte låta sy upp en ny brösta eftersom de är lite väl breda de som man köper...
Jag får göra ett ryck och mäta igen, hon kanske sätter lite mer muskler när hon blir inkörd också...?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 813
Senast: Roheryn
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
499
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 315
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 216
Senast: Stergo
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp