Lag SM, fort!

turbofling

Trådstartare
Jag läste på SiF´s hemsida att nu i helgen är det Lag-ungdoms SM i Norrköping. Eftersom jag bor ganska nära funderar jag på att åka och titta. Men jag hittar ingen information om när det börjar, vilka klasser som går vilken dag och annat som är bra att veta.
Ngn som vet och kan upplysa mig?
 
min snuttis skaulle varit med men hon flick njurinflamtion så det gick inte.. :( men min kompis är med så hejja på västa väst gå in på http://vestur.just.nu och underungdom eller något :) efter som jag inte kan vara där måste ju sköta om sjuklingen så får du hejja! :D
 
Gud va trist att Saga inte ska vara med.. :( Hur mår hon nu då? Har inte snackat med Carro på ett par dar..
 
Nån som vet vad man kan kan hitta resultaten :confused:
får väl bara säga att jag hejar på SYD :D Må bäste lag vinna :banana:
 
Nä, öst (eller vad dom kan heta) hejar man ju på :D
Jag åker dit i em och tittar, vet ju inte vilka klasser som är då eller hur länge det håller på men jag chansar.
 
ja..det var lite synd.. :( men hon mår bra det är bara det att pencelin räknas som dop.. :D men carro åker upp endå..och hejjar! hennes grenar var väl trail,flaggrace,show..kanse någon till kom inte ihåg..
 
Det går bra på LAG-SM för Lag syd (SIGURBODI)
I Uttagningarna idag (lördag) så är Bianca Malmgren 2:a i lätttölt,
Caspar Hegardt 4:a i T1 och 3:a i Trail,
Annika Troedsson 5:a i T1 och 2:a i flaggloppet,
Anna Karlsson 1:a i T2 och 4:a i Trail,
Lisa Bergman 1:a i F3 och 2:a i stilpass,
Malin Gråberg 2:a i V3
(Malin är reserv och fick ta över då Elin Sverrirsdotters häst blev fästingbiten.)
(Trail, Flagglopp och terräng avgjordes idag och har prisutdelning ikväll!)

Hoppas det går lika bra imorgon :D :rofl:
 
hur går det för väst :confused: vet du hur det går gör hedvig larsson hon rider en häst som heter björk du :bow:
 
jo det har gått bra för SYD....hoppas dom vinner ...el hur :D :banana:
Och tack för resultaten :bow:
 
jag hejar på 08-orna!!! Min älskling och jag vann fygången på NULT (som det då hette) för många år sen!
 
Lag syd vann!!!! :rofl: :D :rofl:
Bianca Malmgren 2:a i lätttölt,
Caspar Hegardt 6:a i T1 och 3:a i Trail,
Annika Troedsson 5:a i T1, 4:a i fyrgång spec. och 2:a i flaggloppet,
Anna Karlsson 1:a i T2 och 4:a i Trail,
Lisa Bergman 1:a i P1, 1:a i F3 och 2:a i stilpass,
Charlotta Gripenstam 2:a i show och 5:a i terräng
Malin Gråberg 1:a i V3 och 4:a i terräng

Där fick 08-0rna så dom teg ;)
 
JIPPI....Lag SYD vann och dom è bäst:banana:
Tack för resultatet ...någon som vet var man hittar bilder ifrån Lag Sm skulle vara roligt och se :smirk:
 
Jag fick dem via mobilen från de tävlande i Lag Syd, så jag var tyvärr inte där själ och tittade.
De kommer väl så småningom på SIFs hemsida... den som väntar på ngt gott :cool:
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 959
Senast: Linda_A
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 447
Senast: ptr
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 031
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp