Lång eller kort inskolning?

Vi har haft både kort och lång inskolning men den långa blev till en halvkort.

Första inskolningen när hon var 1år var 3 dagars, 2h första dagen med föräldrar närvarande, 2h på förskola varav 1h utan förälder dag 2 och sedan dag 3 lämna så barnet hinner med lunch och vila.
Andra inskolningen var nu när vi flyttat och hon är 1år 4 månader. Skulle vara lång inskolning med endast 1h per dag första veckan och sedan utökad tid och lämning vecka 2. Men vi hann bara vara med 2 dagar på v1 pga lite olycka (hemma inte på dagis) och sedan v2 så var vi där 1h på måndag med henne, var där 1h och lämnade kort stund på tisdag, lämnade 2h på onsdag och 9-13 på onsdag och sedan ansågs hon inskolad.

Vi har inte haft problem med någon av varianterna och hon har faktiskt aldrig gråtit vid lämning. Men hon är ganska kavat vilket säkert underlättar.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
705
Senast: Malin_L
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: Crossline
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 435
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 970
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp