Ledsen tjej

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså du bygger luftslott. Han hör inte av sig på flera år? Nä, då bryr man sig inte. Beter du dig så mot dina vänner eller människor du bryr dig om? Jag skulle säga att det är ganska klockrent att han hör av sig när han är singel och försvinner när han träffar någon, det finns fler här som haft män som betett sig så så det är definitivt en möjlighet att det är på det sättet. Och hade han verkligen velat träffa dig hade ni ju redan träffats, vad har hindrat er liksom?
Han säger att det är mycket med jobbet och det stämmer väl typ , vi hade inte kontakt på flera år för att han hade förhållande

Man kan heja lite kort och så är det bra så. Eller så låtsas man inte att man ser personen, det är faktiskt okej att göra med människor som högst medvetet behandlat en illa. Vill dom tro att man hatar dom så får dom väl göra det.

Vad sanningen anbelangar, tror du verkligen att han skulle ge dig en rättvis bild om du frågade honom? Han spelar dig som en fiol, bruden.
Han skulle troligtvis säga att dom personerna hittar på men jsg vet inte

Han säger att det är mycket med jobbet och det stämmer väl typ , vi hade inte kontakt på flera år för att han hade förhållande
Så han har dig där han vill ha dig, till hands när det passar honom.
Risken att ni springer ihop på stan måste vara försvinnande liten om ni haft kontakt i alla år utan att träffas hittills, så blockera, radera och gå vidare med livet.

Men kom igen, bor man i samma stad träffas man om det är det man vill (jag trodde faktiskt ni bodde några timmar ifrån varandra). Han är inte så intresserad, det låter hårt, men jag skulle inte lägga någon tid på honom, det kommer sluta med att han stadgar sig och så står du där och har hängt upp dig i flera år på honom. Gå vidare. Blocka. Titta aldrig bakåt. Det kommer inte komma något gott ur den relationen. Det låter iskallt och rakt, jag fattar det, men gör dig själv tjänsten att sluta med den här självdestruktiva relationen, du skadar bara dig själv.

Vad är sannolikheten när ni hittills aldrig träffats, ni har ju haft kontakt i många år vad jag förstår. Då han vart borta i 5-6 år och sen tar kontakt när det passar. Om ni inte sprungit på varann innan är det nog inte så stor risk.
Han hade förhållande i flera år der var därför vi inte hade kontakt 5-6 år annars hadr vi nog haft kontakt tidigare men jag förstår att han inte ville varq otrogen och jag har gjort klart för honom att jsg inte tänket prata med han om har flickvän

Så detta kommer vara exakt som alla andra trådar? Ok. Det känns väldigt meningslöst att ge råd du inte kommer bry dig om, samma råd i varje tråd från alla involverade så vad är poängen med en till?
Men det är ju sanningen vi har inte bara pratat sex som en del tror

Men kom igen, bor man i samma stad träffas man om det är det man vill (jag trodde faktiskt ni bodde några timmar ifrån varandra). Han är inte så intresserad, det låter hårt, men jag skulle inte lägga någon tid på honom, det kommer sluta med att han stadgar sig och så står du där och har hängt upp dig i flera år på honom. Gå vidare. Blocka. Titta aldrig bakåt. Det kommer inte komma något gott ur den relationen. Det låter iskallt och rakt, jag fattar det, men gör dig själv tjänsten att sluta med den här självdestruktiva relationen, du skadar bara dig själv.
Vi bor inte i samma stad just nu men vi är från samma stad och han är i min stad ibland och hälsar på vänner och familj så det finns en risk att vi stöter på vsrandra nån gång.

Fast alltså... Ni har ALDRIG träffats under flera års "bekantskap" - vad är oddsen att ni skulle springa på varandra på stan?
Skulle ni ens känna igen varandra? Jag skulle nog inte känna igen nån jag bara sett på bild.
Ja det finns en liten chans iaf att det händer eftersom han har vänner och familj i samma stad som jag bor i. Jag tror nog vi skulle jänna igen varandra vi hst pratst facetime också så vi har inte bara sett varandra på bilder.

Men det är ju sanningen vi har inte bara pratat sex som en del tror

Strunt samma vad ni pratat om, det är mycket tydligt att snubben inte är så himla intresserad av dig. Hade han varit det så hade han löst att träffas för längesen. Ursäkter om mycket med jobbet osv håller inte men är säkert bekvämt för honom eftersom du blir övertygad.

Han skulle troligtvis säga att dom personerna hittar på men jsg vet inte

Och alltså det här. Om flera personer - dessutom oberoende av varann? - har varnat dig för hur den här mannen beter sig? Lyssna på dom! Om du till och med själv instinktivt tänker att han skulle vifta bort det och säga att dom ljuger? Snacka om en gigantisk röd flagga.

Jag misstänker att han inte ens är bra på att ligga, det är därför han måste leta nytt stup i kvarten. :cool:

Det skulle gå mycket bättre att diskutera om du inte alltid svarade på något helt annat än vad folk skrev.

Nej men ok, fortsätt som du gör och fortsätt må dåligt. Han kommer fortsätta behandla dig som skit för att du låter honom göra det.
Nej jag låter inte han behandlq mig som skit längre jag sa att jag kan tänka mig att ge han en sista chans men bars om han mognar oxh försöker förstå mig också ibland för jag har försökt förstå honom och jag försöket bliben bättre människa men ingen är perfekt alls har brister och fel nåde du , jsg och han och alls andra för vi är bara människor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• När berätta att jag vill separera?
  • Kollega som söker upp mig hela tiden
  • Högljudd i allmänna utrymmen
  • Hur skulle du reagera?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund