Ledsen tjej

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej jag låter inte han behandlq mig som skit längre jag sa att jag kan tänka mig att ge han en sista chans men bars om han mognar oxh försöker förstå mig också ibland för jag har försökt förstå honom och jag försöket bliben bättre människa men ingen är perfekt alls har brister och fel nåde du , jsg och han och alls andra för vi är bara människor.
Ok bra. Gör det och fortsätt må dåligt. Vad vill du med tråden? Ingen här lär säga att du ska vänta på den här killen. Det här är Buke. Toleransen mot rövhål är väldigt mycket lägre än så. Ha en trevlig fortsatt kväll.

Jag har inte stalkat någon överhuvudtaget dessutom så snokar hans vänner och nya tjej på mig på sociala medier
Glömde att du inte tycker att skriva till någons tjej som flört är problematiskt. Men visst, det måste finnas bättre hobbys än dessa trådar... Nejdå.

Så han har dig där han vill ha dig, till hands när det passar honom.
Risken att ni springer ihop på stan måste vara försvinnande liten om ni haft kontakt i alla år utan att träffas hittills, så blockera, radera och gå vidare med livet.
Som sagt aå hade hsn två förhållanden mellan 2019-2023 oxh srn ett annat förhållande 2023-2025 därför hade vi ingen kontskt på flera år sen hösten 2024 flyttade han längre bort

Glömde att du inte tycker att skriva till någons tjej som flört är problematiskt. Men visst, det måste finnas bättre hobbys än dessa trådar... Nejdå.
Jag har inte skrivit till varken hans flört eller flickvän däremot har hans kompis skrivit tiöl mig på order av honom för att kollq hur jsg mår fast hsn dejtade rn annwn då varför han gjorde dwr förstår jsg inte

Jag har inte skrivit till varken hans flört eller flickvän däremot har hans kompis skrivit tiöl mig på order av honom för att kollq hur jsg mår fast hsn dejtade rn annwn då varför han gjorde dwr förstår jsg inte
Nej, vi förstår dock men du är aldrig intresserad av någons åsikt. Konstigt nog.

Japp. Totalt värdelöst för alla involverade om du väljer aldrig svara på vad folk skriver men det är en teknik som är vanlig i denna typ av tråd.
Han är inte speciellt perfekt han heller det är definitivt inte normalt att fråga saker som "har din mamma lika stora bröst som dig ?" Och "hade du låtit mig knulla dig om du var 15 om det var nu ?" Som han har skrivit till mig fattar inte ens varför hsn gar frågat sånt tycker inte heller det är normalt att hsn berättade detaljer om hsn en tjej hsn dejtade i höstans om deras sex och han sa även det hade varit sexigt att se dig bli knullad sv nån annan när jsg tittar på , vill du testa det ?

Han är inte speciellt perfekt han heller det är definitivt inte normalt att fråga saker som "har din mamma lika stora bröst som dig ?" Och "hade du låtit mig knulla dig om du var 15 om det var nu ?" Som han har skrivit till mig fattar inte ens varför hsn gar frågat sånt tycker inte heller det är normalt att hsn berättade detaljer om hsn en tjej hsn dejtade i höstans om deras sex och han sa även det hade varit sexigt att se dig bli knullad sv nån annan när jsg tittar på , vill du testa det ?
Han låter som en vinnare!
Hoppas ni kan leva lyckliga i alla era dagar utan att någonsin träffas!

Nej jag låter inte han behandlq mig som skit längre jag sa att jag kan tänka mig att ge han en sista chans men bars om han mognar oxh försöker förstå mig också ibland för jag har försökt förstå honom och jag försöket bliben bättre människa men ingen är perfekt alls har brister och fel nåde du , jsg och han och alls andra för vi är bara människor.
Du kommer med andra ord sitta och vänta på att han ger dig smulor. Nu lämnar jag tråden, du vill inte ha någon förändring.

Å nu kom de vidriga detaljerna, ska vi vänta oss printscreens på dessa sk.... Samtal igen? För vem skulle vilja...

Men släpp karln!

Vad ska du med honom till?
Är ju enbart självdestruktivt.

Men hjälp! Vilket creep! Som dessutom uppenbarligen inte är intresserad seriöst.
Att du ens skriver med någon som agerar så är enorma röda varningsflaggor. Var rädd om dig själv och prata med psykolog etc för att börja värdera dig själv högre och komma till botten med relationsissues.

Men hjälp! Vilket creep! Som dessutom uppenbarligen inte är intresserad seriöst.
Att du ens skriver med någon som agerar så är enorma röda varningsflaggor. Var rädd om dig själv och prata med psykolog etc för att börja värdera dig själv högre och komma till botten med relationsissues.
Jo tack jag har väl insett det nu alldeles för sent tyvärr... vet inte varför han säget såna saker men jag vet att han varit med om en del saker som yngre som har gett han trauman och der är väl en av anledningarna till hans beteende men jsg tycker fortfarande inte det är ok. Jag har kontakt med en psykolog och jag försöker gå vidare nånstans inom mig hoppas jag att han kan bättra sig och söka hjälp åtminstond för sin egen skull men jag tror aldrig hsn kommer söka hjälp han flyr bara in i gaming, alkohol och jobb istället för att börja gå i terapi. Han skulle nog må bra av att prata med en psykolog om sina trauman och hur hsn mår inombords men tror som sagt inte han kommer göra det. 28/1 sa han till mig att hsn hadr träffat sitt livs kärlek knappt tre veckor senare så är han tydligen ute efter nya dejter... får väl önska han lycka till med dejtandet jsg försöker iaf gå vidare med mitt liv men det är svårt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• När berätta att jag vill separera?
  • Kollega som söker upp mig hela tiden
  • Högljudd i allmänna utrymmen
  • Hur skulle du reagera?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund