Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
När nån av dina kompisar påstod att du var siad ulv tänkte jag att det är ju ett bra alibi för det var rätt orimligt att du skulle varit siad. Men jag tappade den tråden och kom inte på det förrän idag.
Det var väl dock ingen ulv som påstod? Rätt säker på att det var goda spelare som lanserade den teorin. :D
 
Tack till LL för en jätterolig lek! Och grattis onda till segern!

Lite sur är jag på mig själv för lynchen igår! Hade en magkänsla att det var bättre att lyncha Killa än bollen, men valde till slut att gå på det goda lyan gick på :banghead:
Precis samma här. Jag trodde de hade bättre koll än jag.
 
Att Carro och Lena var hyenor var ju rätt glasklart redan tidigt. Att alla åt bollen var ju mest bara väldigt märkligt :crazy:?!
Och killaloe är en lurifax, det lägger jag på minnet.
 
Jag trodde ju att @Mirtai och @Lobelia var ängel och spion men när ni inte tycktes se några andra alternativ än att jag var ond så tänkte jag att ni var två ulvar som spelade. Kunde inte fatta hur det skulle finnas någon info om mig och tyckte att jag rätt tydligt hintade om vad jag hade för roll :o men ni verkade inte vilja se det så då tänkte jag att näe ni måste vara onda ändå. Och som sagt, hjärnan var inte på topp, det var som att tankarna bara blev halva och försvann..skulle nog inte lekt i samband med jobb faktiskt, men nu vet jag det :p
 
Jag trodde ju att @Mirtai och @Lobelia var ängel och spion men när ni inte tycktes se några andra alternativ än att jag var ond så tänkte jag att ni var två ulvar som spelade. Kunde inte fatta hur det skulle finnas någon info om mig och tyckte att jag rätt tydligt hintade om vad jag hade för roll :o men ni verkade inte vilja se det så då tänkte jag att näe ni måste vara onda ändå. Och som sagt, hjärnan var inte på topp, det var som att tankarna bara blev halva och försvann..skulle nog inte lekt i samband med jobb faktiskt, men nu vet jag det :p
Jag är ledsen för den väldigt enkla rösten på dig där - kändes inte så snällt att dra igång ett drev :o :( Men hoppas hjärnan återhämtar sig och att du inte känner att du vill offra dig nästa lek :)
 
Jag trodde ju att @Mirtai och @Lobelia var ängel och spion men när ni inte tycktes se några andra alternativ än att jag var ond så tänkte jag att ni var två ulvar som spelade. Kunde inte fatta hur det skulle finnas någon info om mig och tyckte att jag rätt tydligt hintade om vad jag hade för roll :o men ni verkade inte vilja se det så då tänkte jag att näe ni måste vara onda ändå. Och som sagt, hjärnan var inte på topp, det var som att tankarna bara blev halva och försvann..skulle nog inte lekt i samband med jobb faktiskt, men nu vet jag det :p
Jag hade noll koll på dig till du började utspelen om att vi skulle rösta ut dig och om att vi var ulvar. Som sagt jag var inne på att rösta ut kill. För mig var en av du Lena, CL och kill god och du lyckades övertyga mig om din ondhet tillsammans med goda lyan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 602
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 407
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 039
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp