Bukefalos 28 år!

Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag vet inte hur jag ska förklara det bättre än jag gjort, eftersom jag inte verkar få fram det jag menar. Men det här citatet från @Hedinn sammanfattar liksom hela problemet och det jag reagerar på bättre än jag kunnat skriva själv :)
Det gör din röst ännu skummare, hedin skriver som sagt:

"Nä, det är inte någons förstadagsteori jag ägnar tid åt, det är de som idag anser att cirkus förstadagsteori är skum pga att fler gillar lakrits. "

Mig veterligt har jag inte diskuterat lakritsapekten alls vad jag minns. Jag är alltså skum för @karamelldrottningen fastnat i lakritssmeten?
 
DL 2

20.18 Killaloe röstar på Lobelia
20.47 Mirtai röstar på Karamelldrottningen
20.53 Karamelldrottningen röstar på carro_lina
21.14 godisklubba röstar på carro_lina
21.16 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 carro_lina röstar på karamelldrottningen
21.25 bollen__ röstar på Hedinn
21:28 cirkus röstar på bollen__
21.29 LenaH röstar på karamelldrottningen
21.30
Hedinn röstar på Killaloe
 
Ja det var ju lika otydligt i förra leken ;) eftersom fåret blev käk

om man är ulv så har man nog grynkoll på när någon röstar på första ulven och om nån lägger sen röst på den som la rösten på ulv
Det gäller förståss att fåret har koll på det viset att signaler
Fast du är ju med i den diskussionen och lägger tid på den? Då är det bök inte märkligt om någon reagerar på den?




Vilket jag förtydligade mer kring vilket du verkar vara rätt ovillig att ta till dig?
Jag tycker deddutom att din motivering liks gärna skulle kunna handla om din röst på mig


Det känns som att du bestämt dig för att rösta på mig, mer för att du tar illa upp av min röst än som något annat och då försöker hitta något som du kan framställa som misstänkt.
Nej jag är inte med i diskussionen om lakrits. Jag skriver ett inlägg och tar avstånd från den för jag tycker det är tjatigt. Hedinn förklarar och jag släpper det.
 
DL1

18.36 qitis röstar på hedinn
18.57 cirkus röstar på bollen__
19.15 bollen__ röstar på fio
20.18 Killaloe röstar därför på qitis
20.53 Lobelia röstar på Cirkus
20.57 LenaH röstar på Mirtai
21.06 carrro_lina röstar på Lobelia
21.16 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.21 fio röstar på godisklubban
21.27 Mirtai röstar på qitis
21.27 Hedinn röstar på fio


godisklubba missar (hade röstat qitis)

DL 2

20.18 Killaloe röstar på Lobelia
20.47 Mirtai röstar på Karamelldrottningen
20.53 Karamelldrottningen röstar på carro_lina
21.14 godisklubba röstar på carro_lina
21.16 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 carro_lina röstar på karamelldrottningen
21.25 bollen__ röstar på Hedinn
21:28 cirkus röstar på bollen__
21.29 LenaH röstar på karamelldrottningen
21.30
Hedinn röstar på Killaloe
 
Fast du är ju med i den diskussionen och lägger tid på den? Då är det bök inte märkligt om någon reagerar på den?




Vilket jag förtydligade mer kring vilket du verkar vara rätt ovillig att ta till dig?
Jag tycker deddutom att din motivering liks gärna skulle kunna handla om din röst på mig


Det känns som att du bestämt dig för att rösta på mig, mer för att du tar illa upp av min röst än som något annat och då försöker hitta något som du kan framställa som misstänkt.
Jag röstar sällan på den som röstar på mig, det är din motivering jag reagerade på och jag var inte ensam.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 386
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 589
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 492
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 115
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp