Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir stressad över att så många flyger under radarn och vill rösta nu.

LenaH röstar på Lobelia för att hon verkar så övertygad om att carrro-lina inte blivit siad och jag tycker nog att det är att lägga ut rökridåer när det normala är att siarens röst är hens testamente.
Jag tänker att Lobelia är en ulv som fattat att c-l är får och försöker skydda henne.
 
Jag tänker nog lägga min röst på Hedinn eller bollen idag, med risk för att jag är lurad upp på läktaren...
 
Röstningslista DL3:

15.52 carrro_lina röstar på godisklubba
21.26 bollen__ röstar på LenaH
21.46 LenaH röstar på Lobelia
 
Jag blir stressad över att så många flyger under radarn och vill rösta nu.

LenaH röstar på Lobelia för att hon verkar så övertygad om att carrro-lina inte blivit siad och jag tycker nog att det är att lägga ut rökridåer när det normala är att siarens röst är hens testamente.
Jag tänker att Lobelia är en ulv som fattat att c-l är får och försöker skydda henne.

Och här flög du högst upp på min lista över misstänkta!
 

för att jag inte tycker att lobelia är särskilt ulvig, utan att det finns flera som är betydligt mer misstänkta än henne. Och när du då röstar på en av de jag inte misstänker så undrar jag omd u är ulv som försöker få ut en god och därmed vinna
 
Jag är verkligen inte helt övertygad om att karamelldrottningen inte använde sin sia till att sia en ond och kan faktiskt inte komma på något vettigare att rösta på idag

Killaloe röstar på carrro_lina
 
15.52 carrro_lina röstar på godisklubba
21.26 bollen__ röstar på LenaH
21.46 LenaH röstar på Lobelia
21.52 Killaloe röstar på Carrro_lina
 
Jag är verkligen inte helt övertygad om att karamelldrottningen inte använde sin sia till att sia en ond och kan faktiskt inte komma på något vettigare att rösta på idag

Killaloe röstar på carrro_lina

Och jag är ganska övertygad om att hon inte siade carrro_lina. Varför skulle hon då ha skrivit så vagt om henne? Lät ju inte som att hon var säker alls?
 
godisklubba röstar på Hedinn

För att jag inte sett så många inlägg av henne det senaste dygnet (nej, jag har inte heller skrivit så många inlägg så ja, jag kastar sten i glashus nu) och jag tänker att hon inte vill dra till sig någon uppmärksamhet eftersom att leken eventuellt kanske tar slut snart (om det är som någon nämnde, lika många goda som onda kvar) och om hon är ulv vill hon inte dra till sig uppmärksamhet. Vilket hon isåfall skulle undvika genom att inte skriva något och inte riskera att hamna i en diskussion med någon.
 
Måste rösta jag med

Mirtai röstar på Hedinn

För att hon flyter med och inte verkar så intresserad av att leta onda
 
Röstningslista DL3:

15.52 carrro_lina röstar på godisklubba
21.26 bollen__ röstar på LenaH
21.46 LenaH röstar på Lobelia
21.52 Killaloe röstar på Carrro_lina
21.54 godisklubba röstar på Hedinn
 
15.52 carrro_lina röstar på godisklubba
21.26 bollen__ röstar på LenaH
21.46 LenaH röstar på Lobelia
21.52 Killaloe röstar på Carrro_lina
21.54 godisklubba röstar på Hedinn
21.55 Mirtai röstar på Hedinn
 
15.52 carrro_lina röstar på godisklubba
21.26 bollen__ röstar på LenaH
21.46 LenaH röstar på Lobelia
21.52 Killaloe röstar på Carrro_lina
21.54 godisklubba röstar på Hedinn
21.55 Mirtai röstar på Hedinn
Är det här sista röstlistan? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 618
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 268
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp