Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag vid dator (med brillor!) men lovar ändå att jag inte tänker rösta på dig idag!
JAg tyckte du var så himla jätteskum igår men idag när jag läser igenom så inser jag att jag nog läst dig fel vid gårdagens DL. :)
Men hur? Alltså jag tycker att det är läskigt att två deltagare är bundis med varandra och i princip INGEN verkar protestera? Det är ju inte så jekla mkt info i omlopp, även om två goda hittat varandra så kan jag ju inte vara den enda som fattat det så varför är det ingen som protesterar? Om det är 2 onda så borde goda protestera om det är 2 goda borde ju onda försöka sprida misstankar men inget framkommer? Mirtai och Lobelia är goda för alla?
 
Jag är lite kluven vad gäller klubban och c-l men tänker nog att det kan vara smart att lita på goda lyan i det här fallet? Och OM Killa är trollad att rösta på bollen så lär båda vara onda för jag tror inte att goda lyan har sämre koll än vi.

Ja, det gör jag absolut. Det är ett gäng smarta döingar :D
 
Jag är lite kluven vad gäller klubban och c-l men tänker nog att det kan vara smart att lita på goda lyan i det här fallet? Och OM Killa är trollad att rösta på bollen så lär båda vara onda för jag tror inte att goda lyan har sämre koll än vi.
Det har dom nog i sånt fall.
 
Men hur? Alltså jag tycker att det är läskigt att två deltagare är bundis med varandra och i princip INGEN verkar protestera? Det är ju inte så jekla mkt info i omlopp, även om två goda hittat varandra så kan jag ju inte vara den enda som fattat det så varför är det ingen som protesterar? Om det är 2 onda så borde goda protestera om det är 2 goda borde ju onda försöka sprida misstankar men inget framkommer? Mirtai och Lobelia är goda för alla?

Visst är det konstigt att jag är god! Det tycker jag med :rofl:
 
Jag vill inte hålla någon 100% god innan jag har bevis för det. Mirtai är den jag litar på mest dock.
Nej det gör man såklart inte. Men en god person kan ju inte ha offrat någon lyakamrat som du skrev, så därför fattar jag verkligen nada.
Jag vill verkligen tro att du och Mirtai är goda som hittat varandra och kan absolut fatta hur även om jag kanske är sist på pucken men det känns ju sisådär när ni är så samstämda mot mig och jag vet att ni har fel. Då blir jag rädd att ni är onda som spelar.
 
Jag är inne på samma som dig Lena, men fan när du säger det blir jag osäker...

Men okej, bollen har slunkit undan lätt och jag har inte att något grävande från hennes sida. Dessutom vill jag samla rösterna.

Lobelia röstar på Bollen__
 
godisklubba röstar på bollen__

För att jag inte riktigt får något grepp om hon är ond eller god, ibland tycker jag att hon skriver som om hon håller på goda sidan och ibland som att hon håller på onda sidan. Vilket gör mig förvirrad, så jag väljer helt enkelt att chansa på att hon är ond och kan ha blivit totalt lurad.
 
Äsch, jag kan rösta nu

Mirtai röstar på bollen

För att hon legat lågt hela leken, kommit in och gjort några teorier som visat sig inte stämma. Känns ulvigt
 
Jag vill nog lita på goda lyan och vill naturligtvis också samla rösterna så:
LenaH röstar på bollen__ för att jag tror att goda lyan trollat onda Killa att rösta på onda bollen__ och då känns det vettigt att följa.
 
Nej det gör man såklart inte. Men en god person kan ju inte ha offrat någon lyakamrat som du skrev, så därför fattar jag verkligen nada.
Jag vill verkligen tro att du och Mirtai är goda som hittat varandra och kan absolut fatta hur även om jag kanske är sist på pucken men det känns ju sisådär när ni är så samstämda mot mig och jag vet att ni har fel. Då blir jag rädd att ni är onda som spelar.
Typo antar jag, orkar inte gå tillbaks och kolla vad jag egentligen skrev. Givetvis är det onda som offrar lyakompisar.
 
Jag kör på min teori som jag haft hela leken. Ulvar försöker undvika uppmärksamhet och den som gått förbi mig mest är bollen så får bli så.

carrro_lina röstar på bollen_
 
Röstlista DL4 kl 22
19.11
killaloe röstar på bollen_
21.55 Lobelia röstar på bollen__
21.55 godisklubba röstar på bollen__
21.56 Mirtai röstar på bollen__
21.56 LenaH röstar på bollen__
21.56 carro_lina röstar på bollen__
21.57 bollen__ röstar på bollen__
 
Ok, om ingen ändrar nåt i sista sekunden blir detta en rätt värdelös röstning att analysera eftersom alla ulvar isf alibiröstade. :banghead:
 
Nej det gör man såklart inte. Men en god person kan ju inte ha offrat någon lyakamrat som du skrev, så därför fattar jag verkligen nada.
Jag vill verkligen tro att du och Mirtai är goda som hittat varandra och kan absolut fatta hur även om jag kanske är sist på pucken men det känns ju sisådär när ni är så samstämda mot mig och jag vet att ni har fel. Då blir jag rädd att ni är onda som spelar.
Det är en hel del info ute trots allt. Hela spionraden har delats ut till förhoppningsvis goda spelare. Med denna kommentaren så känns det som du inte riktigt tänkt till och dessutom inte är spion. Då borde du haft kollen.
 
Det är en hel del info ute trots allt. Hela spionraden har delats ut till förhoppningsvis goda spelare. Med denna kommentaren så känns det som du inte riktigt tänkt till och dessutom inte är spion. Då borde du haft kollen.
Det är väl bara en rad? en till ulvarna och en till spöklyan och en till en person? Nej såklart jag inte är spion jag har ju skrivit min roll typ övertydligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 992
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 010
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp