Lejonkungen firar påsk (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, så är det. Men Killas formulering skaver för mig då den antyder att hon inte alls är så misstänkt mot mig egentligen (så tolkar jag den) och jag vet ju själv min roll så därför blir det misstänkt för mig. Hon kan såklart vara förvirrad god också.
Ibland så kan man ju verkligen tro att någon är ond, utan att man faktiskt vet sas.
Det är sant.
 
Vad tror du @Lobelia ? Bollen eller killaloe?
Jag vet e katten, båda är skumma, kill kan ha blivit trollad att rösta på bollen. Bollen har jag sett så lite av eller så har det hon skrivit inte givit något intryck. Och vad jag vet kan du vara god men ha offrat en lyakompis och blåst mig totalt, inte för jag begriper varför du skulle göra det ;)
 
Jag vet e katten, båda är skumma, kill kan ha blivit trollad att rösta på bollen. Bollen har jag sett så lite av eller så har det hon skrivit inte givit något intryck. Och vad jag vet kan du vara god men ha offrat en lyakompis och blåst mig totalt, inte för jag begriper varför du skulle göra det ;)

Om killa är trollad får vi bara hoppas att goda lyan har rätt i att bollen är ond
 
Jag vet e katten, båda är skumma, kill kan ha blivit trollad att rösta på bollen. Bollen har jag sett så lite av eller så har det hon skrivit inte givit något intryck. Och vad jag vet kan du vara god men ha offrat en lyakompis och blåst mig totalt, inte för jag begriper varför du skulle göra det ;)
Varför skulle hon vara god och ha offrat en lyakompis? hörröduru. Den här leken är nog förvirrad som den är.
 
VARFÖR ÄR JAG GOD IDAG NÄR JAG VAR OND IGÅR, VAD HAR ÄNDRAT SIG?
Nu är jag vid dator (med brillor!) men lovar ändå att jag inte tänker rösta på dig idag!
JAg tyckte du var så himla jätteskum igår men idag när jag läser igenom så inser jag att jag nog läst dig fel vid gårdagens DL. :)
 
  • Haha
Reactions: fio
Så du tror godis än ond?
Jag är lite kluven vad gäller klubban och c-l men tänker nog att det kan vara smart att lita på goda lyan i det här fallet? Och OM Killa är trollad att rösta på bollen så lär båda vara onda för jag tror inte att goda lyan har sämre koll än vi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 233
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 457
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 181
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 030
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp