LenaHs tråd

Haha jag förstår inte vad du är rädd för ;) Han är ingen terrängmaskin från Irland som gått massa terrängtävlingar som din. ! Han har bara startat två ggr i sitt liv hittills! Denna gren är aldrig given..vadsomhelst kan hända! Mitt jobb är att se till att det inte händer!

"Ingen rädder för vargen här" trallar lite glatt för mig själv...rädd är jag inte, tänkte bara utjämna orättvisorna lite....:angel: dvs att du BÅDE blir smal och har en häst som hoppar som en Gud!:D
 
Igår var det den irländska Påwniens tur att lufta sig! En styck 90 cm stod på agendan och det utfördes med bravur! Snäll men pigg ponny galopperade runt på framhoppningen med alla galna ponnybarn med bihang...sen in på banan o seglade runt som om han aldrig gjort annat. Vattenmatta, vit grind och plank var inget som bekymrade honom, 2 bommar föll på vägen men jag är jättenöjd med den debuten!:banana:

Film:
 
"Ingen rädder för vargen här" trallar lite glatt för mig själv...rädd är jag inte, tänkte bara utjämna orättvisorna lite....:angel: dvs att du BÅDE blir smal och har en häst som hoppar som en Gud!:D

Men det är ju junioren som rider Bosse och mig veterligen är hon ubersmal och sen är hon inte tillräckligt gammal för att ha självbevarelsedrift och det tycker jag är orättvist :cautious:
 
Japp. Det är orättvist. heheheheheh:devil:

Jag har jämnat ut oddsen med att flyga av två ggr på hoppningen idag... Suck.

Det kan liksom aldrig bara vara enkelt... Om bara dom där idioterna (läs dom halvfeta medelålders männen som sportar från soffan) bara hade en viss aning om att det inte alls bara är hästen som gör jobbet. Jag skulle vilja se dom i samma situation utan att slå ihjäl sig. Det krävs faktiskt viss akrobatik att klara sig oskadd :angel:
 
Usch. Det är faktiskt ett väldigt osympatiskt drag hos honom. Hoppas du inte slog dig alltför mycket, i din ålder måste man ju börja vara lite mer försiktig....:D:devil:
 
Och här kommer första skrytfilmen på Emma o Bo! 110 i söndags....

Liten bild också såklart men då från prisutdelningen i 100 cm i lördags...
IMG_20160319_144834_zps3sbnmupd.jpg

Säg till nästa gång de hoppar eller dressyrar i Falköping/ Floby/ Herrljunga så kommer jag och hejar :)
 
Jag har en stalker. Hon heter @Speedway ! Så fort jag skriver nåt i nån tråd så stalkar hon glatt efter o antingen trycker på gilla eller så kommer nån liten kommentar....men din lilla buse, I am watching you!:sneaky:
 

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 850
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 837
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 131
Senast: freyja
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp