Bukefalos 28 år!

Letar förvivlat efter snösulor i bra kvalitet

M

MajaGraddnos

Hittar bara billigt skräp. Finns de att köpa via nätet någonstans? Vill ha de slitstarka av silicon-liknande material. Förr hette bästa sorten "Snow-Grip" vad heter de som är bäst just nu?
 
Prata med din hovslagare!Bästa sulorna finns ofta hos grossister som enbart säljer sina produkter via hovslagare.
Lycka till :)
 
Det var det som var kruxet, min hovslagare har inga snösulor på lager, det får vi hålla med själva tycker han, om vi vill ha det på hästarna.

Men kanske jag kan beställa via honom, om jag inte får göra det själv, så kan jag köpa på mig ett lager. Vilken grossist har de bästa sulorna? Har sulorna något namn?
 
Mustad tror jag har, de säljer skor, söm m.m. till hovslagare.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 787
Senast: Juli0a
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 810
Senast: Buzzter
·
Hemmet Jag har gjort det nu, satt igång processen att köpa hus. Jag hade mäklaren här idag i en och en halv timme, lång tid för min lilla...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 591
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp