Lindor med brodyr

jennyjenny

Trådstartare
Jag såg för ett tag sen en hemsida med lindor som hade lite olika brodyrer. Det vore kul tycker jag :bump: men kan inte få tag på sidan igen.

Har sökt på google men inte fått svar. Har för mig att företaget fanns här i Halland, men kan ha fel.
Har någon adressen eller namnet på firman?

Sv: Lindor med brodyr

:bow: Det var dem jag letade efter. Men vad hade du för sökord? Jag försökte med lindor med brodyr men inte. Så himla kasst av mig :o

först skrev jag huvudordet med sånna här tecken runt om "
sen skrev ja extra sökord, har lärt mig söka så i skolan

alltså: "lindor" brodyr

man får mkt bättre resultat om man söker så!

cactuspower: Så slugt. hade ingen aning om att det gav bättre resultat. Tackar för tipset!

I övrigt så kan jag säga att min bekymmer med julklappar till mina häst-kompisar är löst.
Tycker brodyren med sländan är sååå charmig. Ska köpa.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 880
Senast: Derivata
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 205
Senast: Sel
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 811
Senast: Sirap
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka