Bukefalos 28 år!

Listor på facebook

mandalaki

Trådstartare
Kan någon berätta hur jag delar in vänner på olika listor i appen, inte på dator.

Gjorde just en "vänner utom" men den sparades inte.
 
Förvisso har jag för mig att du har en iphone vilket innebär att jag inte har en aning, men är du säker på att den inte sparades? Har du klickat på "see all"?
 
Förvisso har jag för mig att du har en iphone vilket innebär att jag inte har en aning, men är du säker på att den inte sparades? Har du klickat på "see all"?
Japp, har iphone. Tänkte att appen såg rätt lika ut i alla system men det kanske den inte gör.

See all?
 
Ja, eller "visa alla" då. Där listorna radas upp, tänkte att listan ligger dold kanske.
Jag förstod visa alla :D

Men däremot vet jag inte om jag har det. Ska kolla när jag fått in - och ätit - min seafood spaghetti som är på gång från köket. :d
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 478
Senast: mars
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
596
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt...
Svar
7
· Visningar
553
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 382
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp