Lita snabb hjälp? Göra om mobilfiler...

T

Tant Asta

Jag har en video på mobilen där pojkvännen rider min häst (eller ja, han åker runt på honom barbacka :p) som jag skulle vilja skicka till hästens ägare som jag pratar med på msn. Men det är ju självklart lite krångel... Kan man göra om mobilvideofiler till videofiler som går att spela upp i Windows Media Player? Har sökt på internet och hittade en sida där man skulle kunna göra om dem, men jag är inte så haj på sånt här och det funkade inte... Tips? Filnamnen slutar på .3gp :)

Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 334
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag har lagt detta under rätt annars får den gärna flyttas! Hej! Jag har ett problem - har en medryttare sedan 1 ½ månad...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 567
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 136
Träning Jag vet varken ut eller in. Jag insåg bara att nu är det nog kört. Köpte mig en ponny för 2 veckor sen. Skulle ha för att rida till &...
2
Svar
26
· Visningar
3 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp