Bukefalos 28 år!

Lösa pannband till westernträns?

bigganl

Trådstartare
Finns det någon butik som säljer det? och finns det någon butik som har westernträns i x-full?
Jag tycker det finns mängder av snygga pannband på just westernträns, men jag har inte hittat något som passar hästen som drar x-full. (det behöver vara minst 41-42 cm långt)
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

Ingen som vet? varken lösa pannband eller hela träns i x-full?
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

Jag har alldrig sett lösa pannband till w träns..X full är nog också svårt att hitta. Men en ide' kan vara att köpa ett enöras träns i Full strl och sen gjöra ett par xtra hål neråt så det blir större.
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

ledsen att göra dig besviken... men har aldrig sett lösa pannband i westernstuk....
Hade själv behövt ett större pannband till min hingst men han ståtar nu med ett engelskt pannband till sitt westernträns.....
:grin:
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

OK. Lösa verkar inte finnas, men finns det hela träns i x-full någonstans?
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

det finns ju vissa westernbutiker som tar emot måttbeställning på pannband osv. :idea:
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

det finns ju vissa westernbutiker som tar emot måttbeställning på pannband osv. :idea:

Jag syr lite i läder själv, så jag kunde väl sy ett eget, men tänkte att det brukar finnas så mycket snygga pannband på just westernträns och det kunde vara kul att köpa ett färdigt direkt.
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

Jag syr lite i läder själv, så jag kunde väl sy ett eget, men tänkte att det brukar finnas så mycket snygga pannband på just westernträns och det kunde vara kul att köpa ett färdigt direkt.

men då kan du ju köpa "blingbling" som går att köpa löst. då ser det ju köpt ut :)
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

Finns det någon butik som säljer det? och finns det någon butik som har westernträns i x-full?
Jag tycker det finns mängder av snygga pannband på just westernträns, men jag har inte hittat något som passar hästen som drar x-full. (det behöver vara minst 41-42 cm långt)

:bump:Men köp lösa enöras. De är ju snyggt och finns ju både med och utan silver :D
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

men då kan du ju köpa "blingbling" som går att köpa löst. då ser det ju köpt ut :)

Jag vill inte ha stenar och sånt tjafs på utan tänkte mera på de häftiga "knutar" som finns på endel westernpannband, samt snygga v-former utan kristaller. Snygga bågformer finns ju också. Såna finns massor av snygga på westernträns. I vanliga ridsportbutiker är det en massa swarowskikristaller på nästan allt och det vägrar jag sätta på hästen. (tycker det ser hemskt ut) Läder i snygga former och ska det vara utsmyckning ska det vara mässingsdetaljer eller i läder.
 
Sv: Lösa pannband till westernträns?

det v-formade pannbandet som sitter på börjes kingstonträns "kiel" funkar inte då? :D
det är snyggt! Men kanske för kort?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 995
Senast: Tajger
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
16 542
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp