Bukefalos 28 år!

Lösdrift,Foderbordslösningar,Utomlands

S

Sighttosee

Vet att det har funnit trådar innan ang foderbord osv men nu skulle jag vilja se om det finns några här inne som har bilder eller liknande när det gäller hur det ser ut i andra länder? Lägg in alla bilder ni har skulle vara mkt intressant. Jag läste en artikel i någon svensk hästtidning där någon hade ritat ett 8 kantigt foderbord, eller snarare hus, men tro inte att jag hittar artikeln igen, så är det någon som sett eller läst liknande så "skrik".:D
 
Sv: Lösdrift,Foderbordslösningar,Utomlands

Vet att det har funnit trådar innan ang foderbord osv men nu skulle jag vilja se om det finns några här inne som har bilder eller liknande när det gäller hur det ser ut i andra länder? Lägg in alla bilder ni har skulle vara mkt intressant. Jag läste en artikel i någon svensk hästtidning där någon hade ritat ett 8 kantigt foderbord, eller snarare hus, men tro inte att jag hittar artikeln igen, så är det någon som sett eller läst liknande så "skrik".:D

"put putt"
 

Liknande trådar

Samhälle Läste en intressant artikel nyss. Om hur bilden av Sverige som land verkar fascinera andra som inte bor här. Skräckfilmer som spelas in...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 801
Senast: a1agnlju
·
Hästvård Hej! Skulle vilja ha råd ang min dammkänsliga häst. Idag står han på torv i boxen som jag blöter när jag lägger in nytt, har utevistelse...
Svar
19
· Visningar
2 885
Senast: Korven
·
Äldre Som många andra har jag fått delade inlägg, reklam och läst om familjen Alfvén som hjälper barn utsatta för sexhandel i Nepal. Någonting...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
15 739
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp