Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ainon skrev:Ni som jobbar inom galoppbranschen vad har ni för lön? (och vad jobbar ni som)
Hej som jag skrev så är lönen ca 2.500 kr /vecka efter skatt o ett ENKELT boende(betalar för el o vatten ), ingen kost. om du är över 18 år är det 100 pund i veckan mer(ca 1400,-) så ja i såfall med tillägg med extra pengar vid övernattningslöp o poolpengar kan du tjäna ca 16.000 kr efter skatt.
Men i många fall så ingår inte bostad och den är mkt dyr i england. ca 7000,- för en 2:a, men det är oftast många som delar bostad.
Vet ej hur det är med lönerna i sverige då min dotter bara jobbat under utbildningen o då är det oftast mkt låg lön.Generellt kan man väl säga att vill man leva på galoppen så är väl england ett av de länder som har bra löner...
prillan
är det natahlie som är din dotter? som har arbetat och praktiserat hos Tommy ?
Ja det stämmer bra detvisst va du hos Tommy oxå?
Hon är precis klar med sin NVQ 2 på BRS o är hemma på semester o till veckan åker hon tillbaka till Englandhar ej bestämt än vart hon ska fortsätta utan ska rida ut för några olika tränare så får vi se..
mvh prillan
Ursäkta att jag tjuvläser...![]()
Men ska du till Frankrike?? Var, hur när höll jag på att säga!
![]()
Planerar också att åka dit efter gymnasiet...
ok! Hoppas du får det kul!![]()