Love is blind Sverige

Jag har kollat klart på de avsnitten som finns... men känns lite som att speciellt en sak i förhandsvisningen inför kommande avsnitt vänder saker lite upp och ned. 😬
 
Började kolla nu, men tycker att det är lite jobbigt att det hoppas en massa mellan dejterna, skulle vara kul att veta hur länge de egentligen sitter och pratar osv. Är dock bara 18 minuter in så jag kanske vänjer mig snart, annars ger jag nog upp efter första avsnittet 😅
Inte så mkt information om alla deltagare heller, men det kanske kommer eftersom? Har inte sett den amerikanska versionen så vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig.
 
Nu har jag kommit till när de åker på semester. Får man inte se något mer av de andra deltagarna nu? Hur har de andra säsongerna gjort med resten?

Skulle också vilja veta hur lång tid det tagit mellan alla träffar, och innan de åker iväg.

Och känner också att jag blivit lite för investerad i detta på bara 2,5 avsnitt 🙈😅
 
Nu har jag kommit till när de åker på semester. Får man inte se något mer av de andra deltagarna nu? Hur har de andra säsongerna gjort med resten?

Skulle också vilja veta hur lång tid det tagit mellan alla träffar, och innan de åker iväg.

Och känner också att jag blivit lite för investerad i detta på bara 2,5 avsnitt 🙈😅

Man verkar få se de andra deltagarna i avsnitt 5(?) Eller om det blir senare, dom visade lite glimtar på vad som komma skall i sista avsnittet.
 
Googlade lite och upptäckte att två deltagare har samma efternamn…
Kanske är så att dom måste byta namn och allt om dom sagt ja? Men då vet man ju redan i förväg vilka som säger ja och gifter sig. Sen om det håller är ju en annan sak.
 
Tittar på första avsnittet nu. Vad är Sergio för lirare?? Gör armhävningar för att slippa säga sitt namn? :confused: Ehhhh… Attraktivt… not.
 
Kanske är så att dom måste byta namn och allt om dom sagt ja? Men då vet man ju redan i förväg vilka som säger ja och gifter sig. Sen om det håller är ju en annan sak.

Varför skulle man behöva byta namn för att man sagt ja? Väldigt ingripande åtgärd för ett nöjesprogram och Skatteverket skulle nog ha vissa invändningar. Verkar ju isf smartare att ingen *får* byta innan säsongen är visad i sin helhet.
 
De finaste personerna i mitt tycke är Kristoffer och Amanda. Av det som visas i rutan. Däremot är det oförståeligt vad Amanda ser hos Serigei. I några fall är han lite rolig men oftast inte och inte ärlig heller.
 
De finaste personerna i mitt tycke är Kristoffer och Amanda. Av det som visas i rutan. Däremot är det oförståeligt vad Amanda ser hos Serigei. I några fall är han lite rolig men oftast inte och inte ärlig heller.
Han är en typisk gaslightande person som antagligen gjort henne osäker på det hon uppfattat. Tycker varje gång hon säger något om vad han sagt så sitter han med stora ögon och säger att näää så har jag inte sagt eller menat eller gjort.

Det blir lätt så med en "trevlig" person som gör en osäker, lätt att tro att man själv missförstått och tror att det är ens eget fel och då accepterar man lättare det dryga beteendet.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 077
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 129
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 479
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 293
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp