Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så fina! Jag älskar att mustaschen inte hänger, det gör att det marsvinet ser väldigt piggt och alert ut! Härliga färger också.
 

Så fina! Jag älskar att mustaschen inte hänger, det gör att det marsvinet ser väldigt piggt och alert ut! Härliga färger också.
Tack :-D
Jo, det är sant. Fast marsvin har egentligen inte mustasch alls så därför gör det att den ser lite mer ut som en hamster när de står ut. Marsvin har skägg och kinder. Fast på virvlarna kan kinderna växa lite hursomhelst.
Jag hade gärna haft lite mer pastellfärger men tatueraren sa att det skulle blekna för mycket om man tog pastell direkt så jag hoppas att den kommer att blekna till pastell när den är läkt :)
 
Ätit jättemycket idag igen :cry: Fick gå och köpa salva till tatueringarna och då lät jag bli att köpa munkar, men köpte frallor som jag tänkte ha till frukost. Bara det att jag redan har smällt i mig tre av dem och troligen fått i mig fler kalorier än om jag köpt munkarna jag egentligen ville ha :cry:
 
Vaknade supertidigt och extrem ångest just nu. Hade en bild på tatueringen innan den var klar som jag tog när vi hade paus och nu tycker jag att den var mycket snyggare på den bilden än hur den är nu när den är färdig :cry: nästan allt rosa försvann under det orange och jag ville att ju att den skulle vara mest rosa, lila och blå ju :cry:

Den gamla blev inte heller som jag ville ha den. Jag ville ha färgerna som ett sken bakom den och inget svart i det
 
Vaknade supertidigt och extrem ångest just nu. Hade en bild på tatueringen innan den var klar som jag tog när vi hade paus och nu tycker jag att den var mycket snyggare på den bilden än hur den är nu när den är färdig :cry: nästan allt rosa försvann under det orange och jag ville att ju att den skulle vara mest rosa, lila och blå ju :cry:

Den gamla blev inte heller som jag ville ha den. Jag ville ha färgerna som ett sken bakom den och inget svart i det
Ta det lite lugnt, tatueraren gör ju detta ofta. Säger hen att den kommer blekna gör den det :)
Jag tyckte den gammla var skitsnygg:D
 
Ta det lite lugnt, tatueraren gör ju detta ofta. Säger hen att den kommer blekna gör den det :)
Jag tyckte den gammla var skitsnygg:D
Men den kommer inte att bli blå, rosa och lila. Och tatuera över det orange går ju inte för då blir det ju typ brunt.
Det svarta på den gamla ser ut som en snopp :(
 
Jag tror du kommer bli nöjd när det bleker sig lite mer, och blir mer pastell som du sa.

En snopp ha ha nej det ser jag faktiskt inte :rofl: Jag tycker bara den är snygg, kan inte riktigt sätta fingret på varför men det är sådär grafiskt snygg :)
 
Men den kommer fortfarande att vara mer orange än rosa. Här är den halvfärdig. Önskar att jag hade sagt stopp där och bara fyllt i huvudet lite, men just då såg jag bara att mustaschen blivit fel.
24312753_1641440192585883_6983347938720494187_n.jpg

Jag tycker ju att den är jättefin som den är, men den är inte vad jag önskade mig
24296572_1641443955918840_1918553454893103305_n.jpg

Och på den gamla så är det enda jag kan se "snoppen"
 
Och jag har fullkomlig panik inför helgen :cry: Jag vill verkligen inte åka, det är för långt och jag är förkyld och har haft UVI och ont i en vecka :cry:
 
Oj vilka olika färger det var på den halvfärdiga och den färdiga. Men det blir lite roligare att ha olika färger på dom båda, den nya är ju grön orange och den gamla rosa/blå. Fin konstrast liksom:D

Och nej gråta hjälper väl inget egentligen MEN ibland känns det väldigt skönt att bara få skrika ut vad fel och dumt allt är.
Jag känner mig ibland jättelugn när jag gråtit och bara skrikit att allt suger

Om det känns alldeles för jobbigt måste du åka då?
 
Oj vilka olika färger det var på den halvfärdiga och den färdiga. Men det blir lite roligare att ha olika färger på dom båda, den nya är ju grön orange och den gamla rosa/blå. Fin konstrast liksom:D

Och nej gråta hjälper väl inget egentligen MEN ibland känns det väldigt skönt att bara få skrika ut vad fel och dumt allt är.
Jag känner mig ibland jättelugn när jag gråtit och bara skrikit att allt suger

Om det känns alldeles för jobbigt måste du åka då?
Ja, jag trodde ju att den skulle bli ungefär som den halvfärdiga fast med lite gula och gröna toner, inte att den skulle bli knallorange.

Medicinerna gör att jag typ inte kan gråta. Det gör bara ont i ögonen. Annars hade det nog varit "skönt" att bryta ihop och sedan gå och lägga mig.

Jag måste åka :(
 
Kanske ta en kort tur på cykeln? Efter gymmet brukar jag känna mig lugnare iallfall.

Jag tror fortfarande att den kommer blekna lite, håller tummarna.

:(Det blir nog bra när du kommer dit, det gör det för mig nästan alltid. Har mega ångest och bara VILL INTE sen kommer jag dit och det faktiskt är helt ok.
Dumma släkt
 
@Lyan jag tycker du är supertuff som vågar tatuera dig! Själv vill jag men vågar inte... :o

Om han som gjorde tatueringen säger att den kommer bli mera pastell så har han förhoppningsvis rätt.
 
Kanske ta en kort tur på cykeln? Efter gymmet brukar jag känna mig lugnare iallfall.

Jag tror fortfarande att den kommer blekna lite, håller tummarna.

:(Det blir nog bra när du kommer dit, det gör det för mig nästan alltid. Har mega ångest och bara VILL INTE sen kommer jag dit och det faktiskt är helt ok.
Dumma släkt
Har cyklat och duschat och känner mig lite bättre. Hade helst velat gå och lägga mig men det är ju lite tidigt så ska försöka gå en runda med hundarna.

Jo, blekna kommer den att göra. Frågan är hur mycket och hur lång tid det tar.

Jag vet inte, vi får se. Jag är mest rädd för att vara hemifrån om något händer eller om jag får jätteångest och att det kommer att bli tråkigt.
@Lyan jag tycker du är supertuff som vågar tatuera dig! Själv vill jag men vågar inte... :o

Om han som gjorde tatueringen säger att den kommer bli mera pastell så har han förhoppningsvis rätt.
Tack! Fast jag har lite panik över att ha två nu för det var verkligen inte alls tanken och det är nog en av anledningarna till att jag mår så dåligt för det blev en jätteomställning.

Vi får se hur den slutar.


Här är båda iallafall
24301304_1641638539232715_7375618681874624086_n.jpg
 
Har cyklat och duschat och känner mig lite bättre. Hade helst velat gå och lägga mig men det är ju lite tidigt så ska försöka gå en runda med hundarna.

Jo, blekna kommer den att göra. Frågan är hur mycket och hur lång tid det tar.

Jag vet inte, vi får se. Jag är mest rädd för att vara hemifrån om något händer eller om jag får jätteångest och att det kommer att bli tråkigt.

Tack! Fast jag har lite panik över att ha två nu för det var verkligen inte alls tanken och det är nog en av anledningarna till att jag mår så dåligt för det blev en jätteomställning.

Vi får se hur den slutar.


Här är båda iallafall
24301304_1641638539232715_7375618681874624086_n.jpg
Snyggt och fritt från snoppar.
 
Jättefina båda två tycker jag!
Hoppas du blir mer nöjd när du landat i hur det blev. Ibland kan man ju behöva lite tid för att vänja sig.

Hoppas din resa blir bra med.
Jag tror inte att det är några problem heller om du säger till om att du ev kan behöva gå undan en stund om du känner dig dålig.
Känns det jobbigt att säga att det är pga det psykiska kan du ju alltid dra till med någon fysiskt orsak, magont, trött pga mkt att göra/sovit dåligt pga det, ont i huvud etc. Sånt kan ju vara lättare för en del att både ta och att själv lämna ut som orsak sas.
 
Skönt att ingen annan ser någon snopp. Den nya är supersöt! Bara det att den inte blev precis som jag ville men jag vänjer väl mig. Tycker att det är jobbigt att ha två också för egentligen vill jag bara ha en men även det lär jag vänjs mig vid till slut. Just nu gäller det bara att överleva den fruktansvärda läkklådan som har börjat smyga sig på.

Jag kan säkert dra mig tillbaka på något sätt men jag vet inte hur eller var. Hos min syster kommer det inte att vara några problem men hos farmor och faster det kan bli jobbigt.
Har fortfarande panik men har iallafall börjat packa. Vill absolut ha med mig min enhörningskjol men hade ingen varm matchande tröja så det har jag sytt en idag!
Imorgon kommer mamma och då ska vi göra ärenden och storhandla för nästan allt är slut hemma.
Är förkyld och med en jävligt envis UVI som håller på att driva mig galen så det är väldigt mycket just nu :-/
 
Skönt att ingen annan ser någon snopp. Den nya är supersöt! Bara det att den inte blev precis som jag ville men jag vänjer väl mig. Tycker att det är jobbigt att ha två också för egentligen vill jag bara ha en men även det lär jag vänjs mig vid till slut. Just nu gäller det bara att överleva den fruktansvärda läkklådan som har börjat smyga sig på.

Jag kan säkert dra mig tillbaka på något sätt men jag vet inte hur eller var. Hos min syster kommer det inte att vara några problem men hos farmor och faster det kan bli jobbigt.
Har fortfarande panik men har iallafall börjat packa. Vill absolut ha med mig min enhörningskjol men hade ingen varm matchande tröja så det har jag sytt en idag!
Imorgon kommer mamma och då ska vi göra ärenden och storhandla för nästan allt är slut hemma.
Är förkyld och med en jävligt envis UVI som håller på att driva mig galen så det är väldigt mycket just nu :-/

Ska din familj(mamma och syster tex) med till övriga släkten? Om du tycker det är jobbigt att fråga kanske de kan höra sig för om det finns någonstans du kan gå undan till?

Jag har både behövt gå undan när jag är borta och haft folk hos mig som behövt vila/vara ifred en stund. Det har aldrig varit några problem åt något håll. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 215
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 411
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
319
Senast: warg
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
527
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp