Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad fina @Lyan !![]()
Tack :-DSå fina! Jag älskar att mustaschen inte hänger, det gör att det marsvinet ser väldigt piggt och alert ut! Härliga färger också.
Ta det lite lugnt, tatueraren gör ju detta ofta. Säger hen att den kommer blekna gör den detVaknade supertidigt och extrem ångest just nu. Hade en bild på tatueringen innan den var klar som jag tog när vi hade paus och nu tycker jag att den var mycket snyggare på den bilden än hur den är nu när den är färdignästan allt rosa försvann under det orange och jag ville att ju att den skulle vara mest rosa, lila och blå ju
Den gamla blev inte heller som jag ville ha den. Jag ville ha färgerna som ett sken bakom den och inget svart i det
Men den kommer inte att bli blå, rosa och lila. Och tatuera över det orange går ju inte för då blir det ju typ brunt.Ta det lite lugnt, tatueraren gör ju detta ofta. Säger hen att den kommer blekna gör den det
Jag tyckte den gammla var skitsnygg![]()
Ja, jag trodde ju att den skulle bli ungefär som den halvfärdiga fast med lite gula och gröna toner, inte att den skulle bli knallorange.Oj vilka olika färger det var på den halvfärdiga och den färdiga. Men det blir lite roligare att ha olika färger på dom båda, den nya är ju grön orange och den gamla rosa/blå. Fin konstrast liksom
Och nej gråta hjälper väl inget egentligen MEN ibland känns det väldigt skönt att bara få skrika ut vad fel och dumt allt är.
Jag känner mig ibland jättelugn när jag gråtit och bara skrikit att allt suger
Om det känns alldeles för jobbigt måste du åka då?
Har cyklat och duschat och känner mig lite bättre. Hade helst velat gå och lägga mig men det är ju lite tidigt så ska försöka gå en runda med hundarna.Kanske ta en kort tur på cykeln? Efter gymmet brukar jag känna mig lugnare iallfall.
Jag tror fortfarande att den kommer blekna lite, håller tummarna.
Det blir nog bra när du kommer dit, det gör det för mig nästan alltid. Har mega ångest och bara VILL INTE sen kommer jag dit och det faktiskt är helt ok.
Dumma släkt
Tack! Fast jag har lite panik över att ha två nu för det var verkligen inte alls tanken och det är nog en av anledningarna till att jag mår så dåligt för det blev en jätteomställning.@Lyan jag tycker du är supertuff som vågar tatuera dig! Själv vill jag men vågar inte...
Om han som gjorde tatueringen säger att den kommer bli mera pastell så har han förhoppningsvis rätt.
Snyggt och fritt från snoppar.Har cyklat och duschat och känner mig lite bättre. Hade helst velat gå och lägga mig men det är ju lite tidigt så ska försöka gå en runda med hundarna.
Jo, blekna kommer den att göra. Frågan är hur mycket och hur lång tid det tar.
Jag vet inte, vi får se. Jag är mest rädd för att vara hemifrån om något händer eller om jag får jätteångest och att det kommer att bli tråkigt.
Tack! Fast jag har lite panik över att ha två nu för det var verkligen inte alls tanken och det är nog en av anledningarna till att jag mår så dåligt för det blev en jätteomställning.
Vi får se hur den slutar.
Här är båda iallafall
![]()
Skönt att ingen annan ser någon snopp. Den nya är supersöt! Bara det att den inte blev precis som jag ville men jag vänjer väl mig. Tycker att det är jobbigt att ha två också för egentligen vill jag bara ha en men även det lär jag vänjs mig vid till slut. Just nu gäller det bara att överleva den fruktansvärda läkklådan som har börjat smyga sig på.
Jag kan säkert dra mig tillbaka på något sätt men jag vet inte hur eller var. Hos min syster kommer det inte att vara några problem men hos farmor och faster det kan bli jobbigt.
Har fortfarande panik men har iallafall börjat packa. Vill absolut ha med mig min enhörningskjol men hade ingen varm matchande tröja så det har jag sytt en idag!
Imorgon kommer mamma och då ska vi göra ärenden och storhandla för nästan allt är slut hemma.
Är förkyld och med en jävligt envis UVI som håller på att driva mig galen så det är väldigt mycket just nu :-/